Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

Vanessa Otilia, πανέμορφη και έξυπνη, γίνεται; Διαβάστε!













1.Βανέσσα ποιά είναι η εμπειρία σου στο χώρο του μόντελινγκ;

Ασχολούμαι με το modelling περίπου 2 χρόνια ,έχω συμμετάσχει σε fashion week στο Παρίσι ,Μιλάνο, Λονδίνο και Ισπανία και φυσικά στην Ελλάδα . Στο Μιλάνο δούλεψα στο showroom tou Alexander McQueen .Στην Ελλάδα κάνω διάφορα look-books, catalogues kai editorials .

2. Τι θα έλεγες ότι είναι το δυνατό σου σημείο οι φωτογραφίσεις ή η πασαρέλα, τι προτιμάς;

Είμαι showgirl. Που σημαίνει ότι η πασαρέλα είναι το δυνατό μου σημείο ,και το προτιμώ ! Είναι ένα τελείως διαφορετικό συναίσθημα απ'τις φωτογραφίσεις ατμόσφαιρα ,ο κόσμος ,τα φώτα και το γεγονός ότι είσαι η πρώτη που φοράει το συγκεκριμένο ρούχο σου δίνει πολύ ενέργεια και αυτοπεποίθηση .

3. Η ομορφιά σου είναι αδιαμφισβήτητη, θεωρείς πως φοβίζει τους άντρες στο να σε προσεγγίσουν;

Πιστεύω πως οι σωστοί άντρες θα με πλησιάσουν .Με την έννοια ότι δεν θα κολλήσουν στην εξωτερική εμφάνιση και θα προσπαθήσουν να με γνωρίσουν εσωτερικά . Δεν μου αρέσουν οι άνθρωποι που βγάζουν συμπεράσματα απ'την εξωτερική εμφάνιση και μόνο .

4. Είσαι υπέρ ή κατά των πλαστικών επεμβάσεων;

Η πλαστική επέμβαση είναι μια πολύ καλή λύση για κάτι που έχει πρόβλημα ή δεν λειτουργεί σωστά και χρειάζεται διόρθωση. Δεν μου αρέσουν οι υπερβολές και η εμμονή ,χωρίς ιδιαίτερο λόγο .

5. Τι θα σε κέρδιζε αμέσως σε έναν άντρα;

Η προσωπικότητα του ! Δεν λέω πως η εμφάνιση δεν έχει σημασία για μένα , αλλά δεν θέλω κάτι συγκεκριμένο ,πρέπει να έχει αυτό το "κάτι" . Μ' αρέσουν οι άντρες που ξέρουν να κάνουν χιούμορ και να σέβονται την γυναίκα ,και να είναι αυθεντικοί απ'την πρώτη στιγμή .
6. Ποιοί είναι η στόχοι σου για τα επόμενα χρόνια;

Στόχος μου είναι να πετύχω όσα περισσότερα μπορώ ,και να είμαι πάντα ευτυχισμένη !
7. Τέλος, είναι η διασημότητα για σένα σημαντική;

Για να πετύχει κάποιος σ' αυτόν τον χώρο ,ναι είναι σημαντική . Όταν πετυχαίνει ,η διασημότητα έρχεται αυτόματα ! Και μετά έρχονται και άλλες δουλειές ,και άλλη διασημότητα κτλ.









Επιμέλεια Συνέντευξης : Στάλω Κωνσταντίνου



Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost