Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Jennie lattou εξωτική ομορφιά που μαγεύει ........



















Ο πατέρας της είναι από την Ελλάδα και η μητέρα της από τη Σιγκαπούρη όπου οφείλει την εξωτική ομορφιά της που δεν περνά απαρατήρητη. Αν και ασχολείται ήδη με επιτυχία στο χώρο του μόντελινγκ και του χώρου η εκρηκτική jennie έχει καταφέρει να αποκτήσει και πτυχίο ανώτατης σχολής καθώς έχει αποφοίτηση από το τμήμα οργάνωσης κ διοίκησης των επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ΑΣΟΕΕ! Η γνωριμία της με το χώρο του μόντελινγκ έγινε από την εποχή που σπούδαζε ενώ στην πορεία την κέρδισε και ο χώρος με την jennie να εργάζεται ως χορεύτρια στα μεγαλύτερα μαγαζιά της Αθήνας και να συνεργάζεται με τεράστια ονόματα της εγχώριας και της διεθνούς μουσικής σκηνής! Επί πρόσθετα η αγάπη της για τη γυμναστική θέλει να συνεχίσει της σπουδές της στο αντικείμενο του φιτνες ενώ παράλληλα αφιερώνει αρκετό χρόνο καθημερινά στην προσωπική της προπόνηση καθώς η γυμναστική είναι για αυτήν τρόπος ζωής! Πως ανταποκρίνεσαι στις ανάγκες μιας επαγγελματικής φωτογραφίσεις; πολλοί λένε πως η σχέση μου με τον φακό είναι σχεδόν ερωτική! Όταν ποζάρω δεν μου αποσπά τίποτε την προσοχή και προσπαθώ να ανταποκριθώ όσο το δυνατόν καλύτερα τις ανάγκες του κονσεπτ! Πόσο εύκολο είναι να δουλεύει μια γυναίκα τα βράδια; σίγουρα ο χώρος της νύχτας είναι σκληρός αλλά μια γυναίκα έξυπνη μπορεί να ανταποκριθεί και να χειριστεί κατάλληλα όλες τις καταστάσεις ανεξάρτητου επαγγέλματος. Ποιό πιστεύεις είναι το πρώτο πράγμα που κοιτάει επάνω σου ένας άντρας; Γενικά όλη μου η παρουσία είναι ιδιαίτερη οπότε πρώτα κοιτάζουν το σύνολο το οποίο είναι ξεχωριστό κ τους κάνει εντύπωση και έπειτα τα μεμονωμένα χαρακτηριστικά μου! Το πιο συχνό κομπλιμέντο που ακούς ποιο είναι; Το πιο συχνό κομπλιμέντο που ακούω είναι έπαινος για την εξωτική ομορφιά και καταγωγή μου. Τι απεχθάνεσαι σε ένα άντρα; Απεχθάνομαι την αλαζονεία και την υποκρισία. Είσαι υπέρ η κατά του one night stand;
Θα μιλήσω για μένα και θα πω πως προσωπικά είμαι υπέρ τον σχέσεων και του ρομαντισμού,! Από εκεί και πέρα δεν κρίνω κανέναν αρνητικά για της επιλογές του! Τι πρέπει να κάνει ένας άνδρας για να σε κερδίσει; Να είναι αληθινός, έξυπνος, καλοσυνάτος και να διαθέτει χιούμορ!! Είσαι single αυτό το διάστημα; Είναι αρκετό καιρό single, Αυτή την περίοδο με έχουν απορρόφηση πλήρως τα επαγγελματικά, ελάχιστος ύπνος, ξεκούραση.. Ποια είναι τα όνειρα σου για το μέλλον; Τα όνειρα και οι στόχοι μου για ένα καλύτερο μέλλον δεν σταματάνε ποτέ, είμαι πολύ δραστήριος άνθρωπος και πάντα βρίσκω τρόπους να εξελίσσομαι!! Σίγουρα ελπίζω να είμαι καλά και υγιείς και όλα τα αλλά ξέρω πως με σκληρή δουλειά θα τα πετύχω!












[Επιμέλεια Συνέντευξης : Antreas Divine - Antonis L. Antoniou]



Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost