Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Η νέα ηθοποιός Κωνσταντίνα Φάντη αποκαλύπτεται στην Στάλω Κωνσταντίνου





Με τι ασχολείσαι Κωνσταντίνα;
Τελείωσα τη δραματική σχολή Βλαδίμηρος Καυκαρίδης και έχω συμπληρώσει ένα χρόνο σπουδών μου στην προδημότικη εκπαίδευση. Επίσης, έχω ασχοληθεί με τα τουριστικά και με το χορό για πολλά χρόνια. Ποία είναι τα όνειρα σου για το μέλλον; Στο μέλλον θα ήθελα να καταξιωθώ στο θέατρο και να δουλέψω με μεγάλα ονόματα του Κυπριακού θεάτρου. Τι ρόλους θα ήθελες να παίξεις στο θέατρο, αποκλείεις το γεγονός να ασχοληθείς με την τηλεόραση; Υπάρχουν διάφοροι ρόλοι που είναι όνειρο ζωής για μένα όπως η μις Τζούλια του Στρίνμπεργκ και η Ελίντα Βάγκελ από το έργο του Ύψεν « Κυρά της θάλασσας» . Σίγουρα αν μου δινόταν η ευκαιρία θα συμμετείχα σε κάποια τηλεοπτική σειρά αλλά η μεγάλη μου αγάπη είναι το θέατρο. Θεωρείς ότι υπάρχουν ευκαιρίες για τους νέους ηθοποιούς; Δυστυχώς, δεν υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για τους νέους ηθοποιούς αφού το ποσοστό των αποφοίτων των δραματικών σχολών ξεπερνά κατά πολύ των αριθμό των θέσεων εργασίας τόσο στο θέατρο όσο και στην τηλεόραση. Είσαι μόνη σου αυτό το διάστημα; Δεν είμαι μόνη μου, έχω σχέση εδώ και 5 χρόνια. Νιώθεις ακόμα να είσαι ερωτευμένη; Πάντα νιώθω ερωτευμένη. Τι ρόλο παίζει για σένα ο έρωτας στη ζωή σου; Ο έρωτας στη ζωή μου παίζει κύριο ρόλο αφού μου είναι απαραίτητο να μοιράζομαι με κάποιον άνθρωπο αυτά που βιώνω, τις ανησυχίες μου, τη χαρά μου, να έχω στήριξη στα δύσκολα και να δίνω αγάπη. Τέλος θα ήθελα να σε ρωτήσω, θα μπορούσες να χωρίσεις από το ταίρι σου για να δουλέψεις σε μια τεράστια παραγωγή στο εξωτερικό με μεγάλα ονόματα, θα άφηνες την αγάπη για τη δόξα; Δεν θα μπορούσα να χωρίσω για μια μεγάλη ευκαιρία στο εξωτερικό διότι η αγάπη έχει μεγαλύτερη σημασία από τη δόξα για μένα. Η δόξα κάποτε τελειώνει και δε θεωρώ ότι θα άξιζε να αφήσω ό,τι πολυτιμότερο έχω για τη δόξα ή το χρήμα.

Επιμέλεια Συνέντευξης : Στάλω Κωνσταντίνου


 














Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost