Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Γιατί να προτιμάμε τα κομμωτήρια για αγορά προϊόντων μαλλιών

Μύθοι και αλήθειες για τις αγορές προϊόντων μαλλιών:

1. Στο κομμωτήριο τα προϊόντα ΔΕΝ είναι ακριβότερα
Τα κομμωτήρια διαθέτουν προϊόντα σε πολύ καλές τιμές και ζουν από κοντά την κρίση, όπως όλοι μας. Τα προϊόντα που παρέχουν είναι επαγγελματικά, πολύ συχνά ανώτερης ποιότητας και οι τιμές τους είναι ανταγωνιστικές. Στο κομμωτήριο υπάρχει η προσωπική γνωριμία και η δυνατότητα να παζαρέψετε την τιμή του προϊόντος κάτι που δεν γίνεται σε άλλο κατάστημα. Και φυσικά, η τιμή που θα δείτε στο "ράφι" του κομμωτηρίου, είναι και η τιμή που θα δείτε και στο ταμείο, χωρίς λάθη ή παραπλανητική τοποθέτηση τιμών!



2. Στο κομμωτήριο δεν αγοράζουμε απλά ένα προϊόν
Με την αγορά του αγαπημένου σας προϊόντος από το κομμωτήριο, αγοράζετε πολλά περισσότερα: ο κομμωτής σας θα σας ενημερώσει σωστά και σοβαρά για την καλύτερη χρήση του προϊόντος, ειδικά για τα δικά σας μαλλιά, και θα σας δώσει έγκυρες και ανεκτίμητες συμβουλές, κάτι που δεν θα βρείτε σε άλλο κατάστημα.

3. Η σχέση ποιότητας/οικονομίας είναι καλύτερη στο κομμωτήριο
Κάντε το τεστ: αγοράστε αντίστοιχα προϊόντα από το κομμωτήριο και από ένα κατάστημα ευρείας κατανάλωσης. Αν ακολουθήσετε τις συμβουλές του κομμωτή σας, θα διαπιστώσετε ότι το προϊόν του κομμωτηρίου διαρκεί αρκετά περισσότερο καθώς συνήθως είναι πιο παχύρρευστο και μπορείτε να εξυπηρετήστε με μικρότερη ποσότητα.

4. Ειδικά τα προϊόντα βαφής είναι πιο ασφαλή στο κομμωτήριο
Ο κάθε κομμωτής επιλέγει τα προϊόντα που θα διαθέσει στο κομμωτήριό του κατόπιν δικής του έρευνας και δοκιμής. Δεν θα βρείτε σε κομμωτήριο προϊόντα επιβλαβή για τα μαλλιά σας, ούτε προϊόντα άγνωστης προέλευσης. Αν ένας κομμωτής δοκιμάσει ένα προϊόν που δεν κάνει αυτά που υπόσχεται, πολύ απλά δεν πρόκειται να το διαθέσει προς πώληση και να εκτεθεί στην πελατεία του.

5. Ο κομμωτής γνωρίζει εσάς και τα μαλλιά σας
Η επιλογή του προϊόντος στο κομμωτήριο δεν είναι μια τυφλή διαδικασία. Ο κάθε κομμωτής γνωρίζει προσωπικά κάθε πελάτισσα και τις συγκεκριμένες ανάγκες των μαλλιών της. Είναι καλλιτέχνης και όχι πωλητής και ο στόχος του είναι η ικανοποίησή σας και όχι απλά να πουλήσει ένα ακόμη προϊόν. Οπότε θα σας βοηθήσει να επιλέξετε αυτό το προϊόν που σας ταιριάζει απόλυτα έτσι ώστε να παραμείνετε μια ευχαριστημένη πελάτισσα.

6. Ο κομμωτής σου είναι δίπλα σου και μετά την πώληση
Όταν αγοράζουμε ένα προϊόν από το κομμωτήριό για χρήση στο σπίτι δεν το αγοράζουμε με "προσωπική μας ευθύνη". Αν χρειαστούμε κάποια βοήθεια για να επιτύχουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε στα μαλλιά μας, ο κομμωτής μας θα είναι διαθέσιμος να μας συμβουλέψει

7. Τα προϊόντα στο κομμωτήριο είναι δοκιμασμένα
Είναι συχνό φαινόμενο οι εταιρίες να χρησιμοποιούν τα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης ως "δείκτη ζήτησης", δηλαδή για να διαπιστώσουν εάν ένα προϊόν θα έχει απήχηση. Δεν είναι σπάνιο ένα προϊόν να βγαίνει για κάποιο διάστημα στην αγορά και μετά να αποσύρεται. Στο κομμωτήριο τα προϊόντα είναι δοκιμασμένα και καταξιωμένα στην αγορά για καιρό. Ακόμη και τα νέα προϊόντα έχουν πίσω τους περισσότερες δοκιμές, οι οποίες γίνονται σε συνεργασία με κομμωτές πριν βγουν στην αγορά.

8. Τα μαλλιά μας δεν είναι πάντα ίδια!
Διάφοροι παράγοντες (όπως ο καιρός, η εποχή, οι τεχνικές εργασίες, η γενική κατάσταση της υγείας μας κ.α.) επηρεάζουν την κατάσταση των μαλλιών μας. Τα προϊόντα στο κομμωτήριο είναι τα μόνα που συνοδεύονται από διάγνωση ειδικού πριν τα αγοράσετε. Ο κομμωτής σας θα δει την κατάσταση των μαλλιών σας τη δεδομένη στιγμή και θα σας προτείνει το καλύτερο.

9. Κάθε πρόβλημα έχει πολλές λύσεις, αλλά μία είναι η καλύτερη!
Για παράδειγμα: πολλοί άνθρωποι ταλαιπωρούνται από πιτυρίδα ή/και ξηροδερμία. Η ξηροδερμία συνήθως δεν θεραπεύεται αλλά ρυθμίζεται, ενώ η πιτυρίδα θεραπεύεται. Η πιτυρίδα θέλει φάρμακο και απολέπιση, ενώ η ξηροδερμία θέλει περιποίηση και καλλυντική προσέγγιση. Η σωστή διάγνωση είναι δύσκολη ακόμη και για έναν έμπειρο κομμωτή, αλλά είναι σίγουρο ότι θα είναι σε θέση να σας δώσει ένα προϊόν που αντιμετωπίζει σωστά το πρόβλημα, σε αντίθεση με τα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης που προσπαθούν να λύσουν όλα τα προβλήματα με ένα προϊόν, χωρίς να έχει προηγηθεί διάγνωση.

10. Τα μαλλιά μας έχουν ανάγκη κι από ένα χάδι!
Το να επισκεφθούμε το κομμωτήριό μας για να αγοράσουμε το αγαπημένο μας προϊόν, είναι μια ευκαιρία για μια βόλτα σε έναν χώρο που μας γεμίζει θετικά συναισθήματα, που όλοι τα έχουμε ανάγκη στις μέρες μας. Είναι ευκαιρία για κοινωνικοποίηση και για να δεχθούμε ένα ευχάριστο χάδι στα μαλλιά μας από κάποιον που αγαπά να τα φροντίζει και να τα περιποιείται όσο κι εμείς!


Την επόμενη φορά λοιπόν που θα σας τελειώσει ένα προϊόν μαλλιών ευρείας κατανάλωσης, σκεφθείτε όλους τους παραπάνω λόγους και δοκιμάστε να αναθέσετε σε κάποιον ειδικό την αντικατάστασή του! Θα εκπλαγείτε από το αποτέλεσμα!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost