Παρασκευή 7 Απριλίου 2017

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Λιβαη Κοκκινου Το μεγαλυτερο μου ονειρο ειναι ...


1: Πείτε μας κάποια πράγματα για τον εαυτό σας, μιλήστε μας για εσάς; 

 Ειμαι η Λίβαη Κόκκινου κατάγομαι άπο την ωραία Παφο και είμουν για 3 χρονια merchandiser δλδ.Έφτιαχνα επώνυμα μαγαζια τις βιτρίνες. Όμως με τον καιρό ασχολούμουν με το modelling ως χόμπυ το οποίο ανακάλυψα πώς με εκφράζει περισσότερο


 2: Ποια ήταν η αφορμή για να ασχοληθείτε με το χώρο της μόδας; Από μικρή μ άρεσε πάρα πολύ να ασχολούμαι με ρούχα,με στυλ να ντίνομε να είμαι μία Diva που λέμε και ασχολήθηκα ως χόμπι με φωτογραφίσεις ώσπου τρελάθηκα και το αγάπησα 

3:Τι προϋποθέσεις έχει αυτό το επάγγελμα; 

Χρίαζετε τις κατάλληλες αναλογίες όπως ύψος,σώμα, ωραία ψιλά ποδιά ,Φυσική ομορφιά και καθαρό πρόσωπο π.χ ακμή ,έξυπνη και πάνω από όλα να έχει προσώπικοτητα.


 4 Υπάρχει κάτι που να σε φοβίζει στον χώρο της ομορφιάς; 

Δεν με φοβίζει τίποτα απολύτως 

5.Πιστεύειs ότι μπορούν να δημιουργηθούν φιλίες στο χώρο του μόντελινγκ με τον ανταγωνισμό που επικρατή ;

Πιστεύω επειδή είναι ένας διαγωνισμός είναι λογικό να υπάρχει ανταγωνισμός επειδή κάθε κοπέλα πάει για να διεκδικήσει τον εαυτό της αλλά ταυτόχρονα είναι καλό να υπάρχει φιλίες.


 6.Τι θα έλεγες ότι είναι το δυνατό σου σημείο οι φωτογραφίσεις ή η πασαρέλα, τι προτιμάς; 

Το δυνατότερο μου σημείο είναι οι φωτογραφίσεις είναι κάτι που με εκφράζει και απελευθερόνομαι 

 7.Πως ανταποκρίνεσαι στις ανάγκες μιας επαγγελματικής φωτογραφίσεις; 

Επαγγελματικά 

 8.Ποιο concept φωτογράφησης θα θεωρούσες έυκολο και ποιο δύσκολο;

  Το ποιο δύσκολο concept για εμένα είναι με ερπετά δλδ.με φίδια γιατί είναι ο μεγαλίτερος μου φόβος και το ποιο εύκολο θα ήταν με fashion block δλδ. με ρούχα 

9.πιστεύεις οτι θα περάσεις στον τελικό; Αν ναι, πιστεύεις θα είσαι η νικήτρια; 

Πιστεύω θα είμαι στον τελικό γιατί  προσπαθώ με ότι έμαθα να γίνομαι καλύτερη αλλά νικήτρια δεν μπορώ να το κρίνω εγώ αυτό ας ελπίζω.


 10.Ποια είναι τα επόμενα επαγγελματικά σου βήματα;

  Καθώς και τα όνειρα, οι φιλοδοξίες σου; Τα επόμενα μου βήματα εξαρτάτε με τι ευκαιρία θα μου δίνονταν,αλλά αυτό που θέλω πάρα πολύ είναι να πάω στο εξωτερικό σε μεγάλα πρακτορεία μόδας και να ταξιδεύω όλο τον κόσμο για φωτογραφίσεις 



11.Ποια είναι η άποψη σας για το γυμνό στο χώρο της μόδας; 

Είμαι αρνητική αλλά αν έπρεπε να το κάνω θα το έκανα μ'ενα όρο να μην είναι προκλητικό αλλά σεμνό είτε να κρύβετε το σώμα μες τα λουλούδια 

12 .Τι σας αρέσει να κάνετε τον ελεύθερο σας χρόνο; 

Γυμναστήριο,χορό,τραγούδι,να μαγειρεύω και να βγαίνω με την παρέα μου κάπου ήσυχα να τα λέμεν π.χ για cafe 

 13.Τι πρέπει να διαθέτει ένας άντρας για να σας προσελκύσει; 

Πάνω από όλα να έχει χιούμορ, ειλικρινείς,να είναι προσγειομένος στο τι αναζητά από την ζωή του, να με σέβεται και να έχει ωραίο χαμόγελο. 


14. Πες μας κάτι που νιώθεις ότι θέλεις να πεις σε όσους είναι κοντά σου κλείνοντας την συνέντευξη. 

 θα ήθελα να πω το πιο σημαντικό είναι να δεχόμαστε τον εαυτό μας έτσι όπως είναι και να το αγαπάμε.Επίσης, αφού γίνει αυτό ανακαλύπτουμε τι είναι αυτό που μας εκφράζει και να το κυνηγάμε μέχρι τέλους 


15.Ποια είναι τα όνειρα σου για το μέλλον; 

 Το μεγαλύτερο μου όνειρο είναι να ταξιδέψω σε όλο τον κόσμο και να γνωρίζω διάφορες κουλτούρες και κόσμο

Θέλω να ευχαριστήσω όσους με στήριξαν και ειδικά την οικογένεια μου που μου δίνουν δύναμη για να συνεχίσω

Λίβαη Κόκκινου vote : 90040406

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost