Πέμπτη 6 Απριλίου 2017

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Χρυσοβαλαντω Παπαδημητριου : Ευχομαι να νικησω τον διαγωνισμο

 1: Πείτε μας κάποια πράγματα για τον εαυτό σας, μιλήστε μας για εσάς;

 Ονομάζομαι Χρυσοβαλάντω Παπαδημητρίου και είμαι 18 ετών. Κατάγομαι από την όμορφη Λεμεσό, και τώρα σπουδάζω Γεωπονία,Βιοτεχνολογία και Επιστήμη Τροφίμων στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου.Το modeling πάντα ήταν η μεγάλη μου λατρεία και έτσι αποφάσισα να ασχοληθώ επαγγελματικά μαζί του. 



 2: Ποια ήταν η αφορμή για να ασχοληθείτε με το χώρο της μόδας; 

Από μικρή μου άρεσε να παρακολουθώ διάφορες επιδείξεις μόδας .Μου αρέσει γενικά ότι περιστρέφεται γύρω από την μόδα για παράδειγμα παπούτσια, ρούχα κτλ. 

3:Τι προϋποθέσεις έχει αυτό το επάγγελμα;

 Το επάγγελμα αυτό χρειάζεται σίγουρα τις κατάλληλες αναλογίες ,φωτογένεια και γεμάτο αυτοπεποίθηση βηματισμό στην πασαρέλα. Το πιο σημαντικό είναι ότι το κάθε άτομο ξεχωριστά πρέπει να διαθέτει επαγγελματισμό. 

4: Υπάρχει κάτι που να σε φοβίζει στον χώρο της ομορφιάς; 

Όχι, δεν με φοβίζει κάτι στον χώρο αυτό.

 5:Πιστεύειs ότι μπορούν να δημιουργηθούν φιλίες στο χώρο του μόντελινγκ με τον ανταγωνισμό που επικρατεί? 

Σίγουρα ,μπορούν να δημιουργηθούν φιλίες σε αυτό τον χώρο άσχετα αν ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος. Έχω ήδη κάνει φιλίες μέσα στον διαγωνισμό και είμαι σίγουρη ότι θα συνεχίσουν και στην συνέχεια.




 6: Τι θα έλεγες ότι είναι το δυνατό σου σημείο οι φωτογραφίσεις ή η πασαρέλα, τι προτιμάς; 

Το δυνατό μου σημείο πιστεύω είναι η πασαρέλα διότι μου αρέσει όλο αυτό το σκηνικό τα βλέμματα να είναι στραμμένα πάνω σου καθώς διαφημίζεις τα ρούχα .Όμως εξίσου αγαπώ και τις φωτογραφίσεις διότι μπαίνεις στην διαδικασία να υποδυθείς κάποιους «ρόλους». 

7:Πως ανταποκρίνεσαι στις ανάγκες μιας επαγγελματικής φωτογραφίσεις;

 Όταν μου δοθεί το concept κάνω μια σχετική έρευνα η οποία μπορεί να με βοηθήσει να πάρω καλύτερες εκφράσεις και πόζες. Το κάθε μοντέλο πρέπει να «τσαλακώνεται» και να δίνει τον καλύτερο του εαυτό σε ότι του ζητηθεί.

 8:Ποιο concept φωτογράφησης θα θεωρούσες έυκολο και ποιο δύσκολο; 

Πιστεύω πως όλα τα concept φωτογράφησης έχουν την δυσκολία τους αρκεί να νικήσεις κάποιους φόβους σου ή δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίσεις.

 9:Πιστεύεις ότι θα περάσεις στον τελικό;

 Αν ναι, πιστεύεις θα είσαι η νικήτρια; Στον διαγωνισμό αυτόν δήλωσα αρχικά για την εμπειρία που θα λάβω, εντούτοις όμως θα ήθελα πάρα πολύ να είμαι η νικήτρια. Πιστεύω στις δυνατότητες μου και θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό μέχρι το τέλος. Αυτό όμως θα εξαρτηθεί από τους κριτές και από τον κόσμο που παίζουν βασικό ρόλο.



 10:Ποια είναι τα επόμενα επαγγελματικά σου βήματα; Καθώς και τα όνειρα, οι φιλοδοξίες σου;

 Τα όνειρα μου είναι να τελειώσω τις σπουδές μου και να συνδυάσω παράλληλα και το modeling.Αν μου δοθεί η ευκαιρία μελλοντικά θα ήθελα να κάνω διάφορες δουλειές π.χ. φωτογραφήσεις, fashion shows σε Κύπρο ή εξωτερικό.

 11:Ποια είναι η άποψη σας για το γυμνό στο χώρο της μόδας;

 Το γυμνό είναι μια μορφή τέχνης στο χώρο αυτό. Δεν θα μπορούσα όμως να κάνω κάποια σχετική φωτογράφηση με θέμα το γυμνό.

 12 :Τι σας αρέσει να κάνετε τον ελεύθερο σας χρόνο;

 Στον ελεύθερο μου χρόνο μου αρέσει να βρίσκομαι με τους φίλους/ες μου να συζητάμε ,να κάνουμε τις πλάκες μας και να βγαίνουμε έξω για διασκέδαση. 


13:Τι πρέπει να διαθέτει ένας άντρας για να σας προσελκύσει;

 Το κυριότερο να έχει έξυπνο χιούμορ και να νοιάζεται για μένα.

 14: Πες μας κάτι που νιώθεις ότι θέλεις να πεις σε όσους είναι κοντά σου κλείνοντας την συνέντευξη.

 Θέλω να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου την οικογένεια μου και τους φίλους μου που με στηρίζουν και βρίσκονται δίπλα μου σε όλη αυτή την προσπάθεια μου. 


15 :Ποια είναι τα όνειρα σου για το μέλλον;

 Εύχομαι να νικήσω τον διαγωνισμό και να μου δοθούν ευκαιρίες οι οποίες να με βοηθήσουν στην μετέπειτα πορεία μου.








PAPADEMETRIOU CHRYSOVALANTO
vote : 90040409












Επιμέλεια συνέντευξης       Antreas Divine  Director Manager  Be The Next Model 

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost