Πέμπτη 6 Απριλίου 2017

Συνεντευξη Αθηνα Πεζιρκιανιδου Ευχομαι να φτασω στο τελικο του Be the next model ...........



1:Πείτε μας κάποια πράγματα για εσάς,μιλήστε μας για εσάς;  

Ονομάζομαι Αθηνά Πεζιρκιανίδου, είμαι 18 ετών, κατάγομαι απο την Ελλάδα και μένω Λάρνακα, ήρθα στην Κύπρο απο 4 ετών.. Τελείωσα μέχρι το Γυμνάσιο...έχω πάει στην τεχνική σχολή για 1 χρόνο και στο μόνο μάθημα που ήμουν άριστη ήταν το σχέδιο μόδας...

Είμαι ευαίσθητη, βοηθητική,υπάκουη,καταλαβαίνω τον άλλον ,δίνω αγάπη και καλοσύνη και Είμαι δυνατή...
Σίγουρα όλη όμως έχουμε ελαττώματα.

2: Ποιά ήταν η αφορμή για να ασχοληθείτε με τον χώρο της μόδας; 
Απο πάντα λάτρευα τα ρούχα , να φτιάχνω τα μαλλιά μου και να βαφομαι... Απο μικρή ηλικία κάπου στα 10 με 11 θα ήμουνα, έπαιρνα την λακ και εκανα τα μαλλιά μου μπούκλες... Άλλες φορές ίσια άλλες κοτσίδα και ήμουν σε ενα καθρέφτη όλη μέρα και έβλεπα πως ταιριάζει να τα κάνω σχετικά με το βάψιμο ή τα ρούχα... Φορούσα τα "καλα" μου ρούχα σε σχέση με την ηλικία που είχα και ετοιμαζόμουν για το σπίτι... Ακόμα και τώρα το κάνω... 
Επίσης όπου πάω και θα έχει μαγαζιά εχω στο μυαλό μου να μπω μέσα να δω τι καινούριες παραλαβές έχουν.





3: Τι προϋποθέσεις έχει αυτό το επάγγελμα; 
Αυτό το επάγγελμα της μόδας είναι style... Έχει τη δική του μορφή τα δικά του χρώματα, γούστα για να δώσει στον κάθε ένα να τον κάνει μα αισθάνεται όπως θέλει να νιώθει.

4: Υπάρχει κάτι που σε φοβίζει στον χώρο της ομορφιάς; 
Δεν υπάρχει κάτι να το φοβηθείς.. Δοκιμάζεις... Δίνεις τον καλύτερο σου εαυτό..κανείς αυτά που ξέρεις.. Στην πορεία μαθαίνεις περισσότερα πράγματα στον χώρο αυτό.

5: Πιστεύεις οτι μπορούν να δημιουργήσουν φιλίες στον χώρο του modeling με τον ανταγωνισμό που επικρατεί;
Σίγουρα υπάρχει... Εγώ δεν είμαι μια απο αυτές,βλέπω αυτό που κάνω να το κάνω σωστά.. μιλάω με όλα τα κορίτσια κι αμα είναι θα της βοηθήσω και θα της συμβουλεύω κι όλας όπως ξέρω.




6: Τι θα έλεγες οτι είναι το δυνατό σου σημείο οι φωτογραφίσεις ή η πασαρέλα, τι προτιμάς; 
Μου αρέσουν και τα δύο... Θα ήθελα να παρατάω σε μια πασαρέλα και να διαφημίσω αυτό που φοράω έτσι όπως με κάνει να αισθάνομαι... Έτσι και οι φωτογραφίσεις... Τα ρούχα θα τα συνδυάσω με της πόζες και της εκφράσεις που με κάνει να νιώθω... Πρώτα όμως πρέπει να είσαι χαλαρός στον φακό.

7: Πως ανταποκρίνεσαι στις ανάγκες μιας επαγγελματικής φωτογράφισεις ; 
Πρέπει να είσαι θετική να ακούς τον φωτογράφο σου και τους συνεργάτες έτσι ώστε να βγει η δουλειά που θέλουν και να τους αρέσει, να είναι ικανοποιημένη.. Ο κάθε ένας έχει τον δικό του τρόπο...να είσαι χαλαρή..μου αρέσει ολο αυτό... Να με βάφουν να αλλάζω ρούχα και make up για την σχετική φωτογράφηση.

8: Ποιό concept φωτογράφισεις θα θεωρούσες εύκολο και ποιό δύσκολο;
Σίγουρα θα υπάρχουν δύσκολα και εύκολα... Πιστεύω πως οι φωτογραφίσεις είναι εύκολες και δύσκολη με το τι σχέση έχει να κάνει.. Πχ: με τα ζώα.. Τα ζώα θα κινούνται και φωνάζουν ανάλογα με το ζώο και εκεί που πάει να βγει μια ωραία φωτογραφία μπορεί να κινηθεί και να βγει κάτι άλλο... Επίσης δύσκολη θα έλεγα και την γυμνή φωτογράφηση, δύσκολα θα δεχόμουν...ίσως στο μέλλον και αν ειναι για φιλανθρωπικό σκοπό.

9: Πιστεύεις οτι θα περάσεις στον τελικό; Αν ναι, πιστεύεις θα είσαι η νικήτρια; 
Πιστεύω στον εαυτό μου... Θέλω να φτάσω μέχρι εκεί και μέχρι τον τίτλο, θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό..Επίσης αν το θέλει και ο κόσμος μπορεί να με ψηφίσει για να μπορέσω να συνεχίσω..δεν εξαρτάται μόνο απο εμένα αλλα απο τους κριτές και τον κόσμο.

10: Ποιά είναι τα επόμενα επαγγελματικά σου βήματα; Καθώς και τα όνειρα, οι φιλοδοξίες σου; 
Θα ήθελα να ασχοληθώ με την ομορφιά το modeling.. Επίσης ένα όνειρο μου είναι να γίνω μια τραγουδίστρια... Θα ήθελα να κάνω και τα δύο.. Πιστεύω θα τα κατάφερνα... Θα ήθελα να πάω σε πολλά νησιά της Ελλάδας..κατάγομαι απο εκεί..εκεί γεννήθηκα, έχω πάει μόνο Σέρρες,πηγαίναμε πάντα καλοκαίρι και Θεσσαλονίκη για 1 μέρα..τώρα λίγο δύσκολο λόγο οικονομικών, είμαστε πάρα πολύ.



11: Ποιά είναι η άποψη σας για το γυμνό στο χώρο της μόδας; 
Όπως έχω πει δύσκολα θα δεχόμουν.. Εξαρτάται απο το ποσοστό.

12: Τι σας αρέσει να κάνετε στον ελεύθερο σας χρόνο; 
Σίγουρα θα κάτσω στο κινητό..χαχαχα, παίζω με την μικρή μου αδελφή ,βοηθάω την μητέρα μου βγαίνω έξω με την αδελφή μου και με φίλες... Αν είμαι μόνη κάποτε φτιαχνομαι ή θα βάλω να δω μια ταινία δράσεις και θα χαλαρώσω να την δω... Μου αρέσει η δράση αν και μπορεί να μη μου φέρεται.

13: Τι πρέπει να διαθέτει ένας άντρας για να σας προσελκύσει; 
Να είναι ευγενικός, να με αγαπάει,να με στηρίζει.. Να ψυχαγωγεί ο ενας τον άλλον.. να είναι άντρας με όλη την έννοια της λέξεις.. Να ξέρει τι κάνει και πως να κινηθεί προς εσένα για να σε κερδίσει... Να μαγειρεύει..Επίσης με κολακεύει και με ελκύει το κουστούμι... Επίσης θα ήθελα να μου φέρνει κόκκινα τριαντάφυλλα.





14: Τους αγαπώ και τους ευχαριστώ παρα πολύ.. Θα ήθελα να τους το ανταποδώσω με μια ζεστή αγκαλιά..οτι ειμαι και εγώ εδω για αυτούς.

15: Ποιά είναι τα όνειρα σου για το μέλλον; 
Εύχομαι να φτάσω στο τελικό του Be the next model να με δει κάποιος που να του κάνω για την δική του δουλειά... Να κάνω φωτογραφίσεις και πασαρέλες αν και θα πρέπει να έχεις κάποιο κατάλληλο ύψος..χαχαχα, άλλα και να γυρίσω την Κύπρο και Ελλάδα τραγουδώντας.

Επίσης να συμπληρώσω ευχαριστώντας και εσάς.. Είναι η πρώτη μου συνέντευξη..καλή συνέχεια.❤





Aν θέλετε να στηρίξετε την αγαπημένη σας διαγωνιζόμενοι ψηφίστε στο 90040404 
Αθηνά Πεζιρκιανίδου 



Επιμέλεια συνέντευξης Antreas Divine   director manager Be The Next Model


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost