Τετάρτη 12 Απριλίου 2017

Χρυσοβαλάντω Ειρήνη Παστού Είμαι τελειομανής σε ότι και αν κάνω, παίρνω πρωτοβουλίες , ρισκάρω χωρίς δεύτερη σκέψη




1: Πείτε μας κάποια πράγματα για τον εαυτό σας, μιλήστε μας για εσάς;
Ονομάζομαι Χρυσοβαλάντω Ειρήνη Παστού και είμαι 26 χρονώ. Μένω στην Λευκωσία και σπουδάζω χορό ! Σαν χαρακτήρας είμαι πολύ αυθόρμητη, ειλικρινής , και ευχάριστη παρέα γιαυτό και με αγαπάνε 🙂
Είμαι τελειομανής σε ότι και αν κάνω, παίρνω πρωτοβουλίες , ρισκάρω χωρίς δεύτερη σκέψη και πάντα κάνω αυτό που νιώθω εγώ χωρίς να επηρεάζομαι από δεύτερα άτομα.
Είμαι πολύ δυνατός χαρακτήρας ,δυναμική αλλά και πολύ ευαίσθητη.

2: Ποια ήταν η αφορμή για να ασχοληθείτε με το χώρο της μόδας;
Από μικρή μου άρεσε να περιποιώ τον εαυτό μου και να ποζάρω στο φακό , πάντα ήθελα να ασχοληθώ με τον χώρο της μόδας και βρήκα την ευκαιρία να αρχίσω από το BE THE NEXT MODEL.




3:Τι προϋποθέσεις έχει αυτό το επάγγελμα;
Οι προϋποθέσεις που απαιτεί αυτό το επάγγελμα είναι αρκετές, απαιτητικές, και όχι τόσο εύκολες όπως οι περισσότεροι θεωρούν.
Δεν παίζει ρόλο μόνο η εξωτερική εμφάνιση αλλά και ο χαρακτήρας και η συμπεριφορά ,πρέπει να υπάρχει πειθαρχία και το μοντέλο να μπορεί να προσαρμόζεται σε ότι απαιτεί ο χώρος αυτός.










4: Υπάρχει κάτι που να σε φοβίζει στον χώρο της ομορφιάς;
Δεν με φοβίζει κάτι στο χώρο της ομορφιάς απλά γνωρίζω ότι φυσικά και υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός αλλα η κάθε κοπέλα έχει την δική της ομορφιά και προσωπικότητα για τους λόγους αυτούς την ξεχωρίζει ο κάθε σχεδιαστής η διαφημιστής.
Επίσης υπάρχουν και οι παγίδες όπου η κάθε κοπέλα πρέπει να είναι πολύ προσεκτική γιατί πολλοί επιτήδειοι προσπαθούν να εκμεταλλευτούν..





5: Πιστεύειs ότι μπορούν να δημιουργηθούν φιλίες στο χώρο του μόντελινγκ με τον ανταγωνισμό που επικρατή
Σίγουρα επικρατεί ανταγωνισμός αλλά πιστεύω ότι μπορεί να δημιουργηθεί μια φιλία σε αυτό το χώρο ανάλογα απτό χαρακτήρα της κάθε κοπέλας

6: Τι θα έλεγες ότι είναι το δυνατό σου σημείο οι φωτογραφίσεις ή η πασαρέλα, τι προτιμάς;
Μου αρέσουν πάρα πολύ και τα 2 αλλά λόγο έλλειψης ύψους προτιμώ περισσότερο τις φωτογραφίσεις λόγο και φωτογένειας και γιατί υπάρχουν διάφορα concept όπου μπορώ να προσαρμόζομαι και να αλλάζω να υποδύομαι χαρακτήρες ανάλογα με το τι απαιτείται.
Όμως ποτέ δεν ξέρεις ίσως να υπάρξουν ευκαιρίες να σε επιλέξουν για πασαρέλα κάποιοι σχεδιαστές στους οποίους θα αρέσεις.
Είναι απαραίτητο 1 μοντέλο να γνωρίζει και πασαρέλα γιατί βοηθάει στην απελευθέρωση του εαυτού της ακομη και στην καθημερινότητα της. Έχω προσέξει αρκετές περιπτώσεις στις οποίες οι κοπέλες είναι πολύ όμορφες και καλές στις φωτογραφίσεις αλλά στη πασαρέλα να μην υπάρχει η άνεση και η ομορφιά καθώς περπατάνε










7: Πως ανταποκρίνεσαι στις ανάγκες μιας επαγγελματικής φωτογραφίσεις;
Στις ανάγκες μιας επαγγελματικής φωτογραφίσεις ανταποκρίνομαι με το να ειμαι συνεργάσιμη για να υπάρξει ένα κάλο αποτέλεσμα
 8: Ποιο concept φωτογράφησης θα θεωρούσες εύκολο και ποιο δύσκολο;
Δεν θεωρώ κάτι εύκολο , σε όλα πρέπει να κάνεις προσπάθειες για ένα κάλο αποτέλεσμα. Δύσκολο concept για έμενα είναι τα ύψοι λογο υψοφοβίας που εχω

9 : Πιστεύεις ότι θα περάσεις στον τελικό; Αν ναι, πιστεύεις θα είσαι η νικήτρια ;
Το αν θα είμαι στο τελικό δεν το γνωρίζω . Εξαρτάτε από τους κριτές και τον κόσμο που με ψηφίζει

10 : Ποια είναι τα επόμενα επαγγελματικά σου βήματα; Καθώς και τα όνειρα, οι φιλοδοξίες σου;
Τα επόμενα επαγγελματικά μου βήματα στο χώρο του modeling ειναι ανάλογα με το τι ευκαιρίες θα μου δοθούν

11:Ποια είναι η άποψη σας για το γυμνό στο χώρο της μόδας;
Προσωπικά η άποψη μου για το γυμνό σε αυτό το χώρο ,είτε αρέσει στο μοντέλο είτε όχι πρέπει να προσαρμοστεί όπως είχα παρακολουθησει και στο the next top model της Ελλάδας όπου υπήρχε αυτό το concept, αρκεί φυσικά να μην είναι πρόστυχο το γυμνό. Αν και θεωρώ ότι υπάρχουν πρόστυχες φωτογραφήσεις που είναι είτε με εσώρουχα είτε με μαγιό είτε ακόμη καί με ρούχα. Εξαρταται το τι θα ζητηθεί και τι θα βγάλει προς τα εξω το κάθε μοντελο.


12 :Τι σας αρέσει να κάνετε τον ελεύθερο σας χρόνο;
Στον ελεύθερο μου χρόνο μου αρέσει να γυμνάζομαι, να διασκεδάζω με φίλους, να κάνω βόλτες στην παραλία και να χορευω !!

13:Τι πρέπει να διαθέτει ένας άντρας για να σας προσελκύσει;
Γιά να με προσέλκυσει ένας άντρας αρχικά πρέπει να διαθέτει έντονο βλέμμα. Να είναι δυναμικός, ρομαντικός , να έχει χιούμορ ,να ειναι λιγο τρελός 🙂, να είναι πάντα ειλικρινής και στην πορεία πολύ σημαντικα να είναι πιστός ,να εχουμαι χημεία μεταξύ μας και φυσικά αυτό που με κρατάει είναι το να διατηρεί πάντα το ενδιαφέρον καί το παιχνίδι αναμεσά μας ! Οπως εγώ 🙂

14:Ποια είναι τα όνειρα σου για το μέλλον;
Τα όνειρα μου για το μέλλον είναι να πετύχω στο χώρο του modeling , να αποκτήσω δική μου σχολή χορού και να ειμαι μια επιτηχειμενη επιχειρηματίας. Επίσης το μεγαλύτερο μου όνειρο και επιθυμία είναι να φτιάξω την δική μου οικογένεια ! (Που θα κρατήσει)

15: Πες μας κάτι που νιώθεις ότι θέλεις να πεις σε όσους είναι κοντά σου κλείνοντας την συνέντευξη.
Κλείνοντας την συνέντευξη θα ήθελα να πω σε όλους όσους είναι κοντά μου τους ευχαριστώ μέσα απο την καρδία μου που με στηρίζουν και που δέχονται τις τρέλες μου και τις ιδιοτροπίες μου




Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost