Πέμπτη 6 Απριλίου 2017

ΣΥΝΈΝΤΕΥΞΗ Νικολεττα Τρικωμιτη Απο μικρη μου αρεσε να ποζαρω στον φακο και να καθομαι ώρες στον καθρεφτη και να βαφομαι



1:  Πείτε μας κάποια πράγματα για τον εαυτό σας, μιλήστε μας για εσάς;     
  
•Ονομάζομαι Νικολέττα Τρικωμίτη , είμαι 23 ετών και κατάγομαι απο Λεμεσό . Έχω αποφοιτήσει στο Λύκειο Πολεμιδίων και όταν αποφοίτησα άρχησα να δουλεύω. Το όνειρο μου ήταν να σπουδάσω  interior design όμως δυστυχώς  λόγο του οικονομικού προβλήματος δεν τα κατάφερα. Όμως αυτό δεν με απάσχολει τόσο γιατί μπόρω να το κάνω και τώρα . Επίσης μου αρέσει πολύ το μακιγιάζ και θα ασχοληθώ πολύ συντομά με αυτό.
             
2: Ποια ήταν η αφορμή για να ασχοληθείτε με το χώρο της μόδας;

•Απο μικρή μου άρεσε να ποζάρω στον φακό και να κάθομαι ώρες στον καθρέφτη και να βάφομαι . Επίσης μου άρεσε να φοράω τα ψηλοτάκουνα της μαμάς μου και να κάνω πασαρέλα στο σπίτι. 🙂 
Όταν έγινα 22 ετών μου πρότειναν να συμμετάσχω σε ένα fashion show της Monica Danesh το οποίο δεν το σκέφτηκα και πολύ και δέχθηκα αμέσως. Από τότε ασχολούμε με το χόρο της μόδας και το μοντελινκ.  Μου άρεσει τόσο πολύ και δεν θέλω με τίποτα και για κανένα λόγο να σταματήσω αυτό που έχω ξεκινήση.

3:Τι προϋποθέσεις έχει αυτό το επάγγελμα;

•Ομαδικότητα και συνεργασία .

4 Υπάρχει κάτι που να σε φοβίζει στον χώρο της ομορφιάς;

•Δεν υπάρχει κάτι να με φοβίζει στον χώρο της ομορφίας , αντιθέτως μου άρεσει πάρα πολύ και με εμπνεεί.



5; Πιστεύειs ότι μπορούν να δημιουργηθούν φιλίες στο χώρο του μόντελινγκ με τον ανταγωνισμό που επικρατή

• Φύσικα και μπορούν να δημιουργηθούν φιλίες στον χώρο του μοντέλινκ . Στις αρχές μπορεί να σε δυσκολέψει λιγό να βρείς άτομα που να είναι εντάξει και να κάνεις κάποιες φιλίες , σιγά σιγά όμως όταν γνωρίσεις πιο καλά μερικά ατόμα μπορείς εύκολα να φτίαξεις φιλίες με αλλά άτομα που είναι στον ίδιο χώρο μαζί σου . Ο ανταγωνισμός δεν υπάρχει μόνο στον χώρο του μόντελινκ . Δυστήχως υπάρχει πάντου και σε όποια δουλεία και να πας επικρατή ο ανταγωνίσμος.


6; Τι θα έλεγες ότι είναι το δυνατό σου σημείο οι φωτογραφίσεις ή η πασαρέλα, τι προτιμάς;

• Μου αρέσουν και τα δύο πολύ , όμως πιστεύω ότι το δυνάτο μου σημείο είναι η πασαρέλα. 

7;Πως ανταποκρίνεσαι στις ανάγκες μιας επαγγελματικής φωτογραφίσεις;

•Ασφαλώς με ευχαρίστηση και ανάλογα με την θεματολογία θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό .

8;Ποιο concept  φωτογράφησης θα θεωρούσες έυκολο και ποιο δύσκολο;

•Μέχρι τώρα δεν έχω δυσκολευτεί σε κάποιο concept φωτογράφισης άλλα πιστεύω ένα εύκολο concept είναι όταν πρέπει να φωτογραφιθείς με ρούχα και ένα δύσκολο concept είναι το γυμνό. 





9;πιστεύεις οτι θα περάσεις στον τελικό; Αν ναι, πιστεύεις θα είσαι η νικήτρια;

• Πιστέυω πως θα περάσω στον τελίκο, και ο λόγος που έλαβα μέρος σε αυτόν τον διαγωνισμό είναι για να βγώ νικήτρια.

10Ποια είναι τα επόμενα επαγγελματικά σου βήματα; Καθώς και τα όνειρα, οι φιλοδοξίες σου;

• Τα επόμενα επαγγελμστικά μου βήματα είναι να παραμείνω στον χώρο του μόντελινκ και να κλέινω δουλείες με διάφορους σχεδιαστές . Επίσης θα ήθελα να κάνω μια μικρή επιχείρηση και συγκεκριμένα κατάστημα με ρόυχα τα οποία θα σχεδίαζω εγώ. Και επίσης θα ήθελα να ασχοληθώ ,όπως είπα και πιο πανώ με το μακιγιάζ. 


11;Ποια είναι η άποψη σας για το γυμνό στο χώρο της μόδας;

•Η άποψη μου για μια γυμνή φωτογράφηση δεν είναι και τόσο θετίκη αλλά αν μου ζητούσαν να φωτογραφιθώ για ένα concept , παράδειγμα το θέμα τον καρκίνου δεν θα έλεγα όχι και θα το έκανα με πολυ ευχαριστως. 





12 :Τι σας αρέσει να κάνετε τον ελεύθερο σας χρόνο;

•Στον ελεύθερο μου χρόνο μου αρέσει να βγαίνω για καφέ με τους φίλους μου η να παίζω με τα αδερφοτεχνάκια μου που τα αγαπώ πολύ . Μου αρέσει επισής να πηγαίνω για ψώνια στα καταστήματα με τις φίλες μου.

13;Τι πρέπει να διαθέτει ένας άντρας για να σας προσελκύσει;

• Ενας άντρας για να με προσελκύσει πρέπει να διαθέτει εκφραστικά μάτια , αρκετό χιούμορ και να έχει ένα καλό χατακτήρα.


14: Πες μας κάτι που νιώθεις ότι θέλεις να πεις σε όσους είναι κοντά σου κλείνοντας την συνέντευξη.

• Για όσους βρίσκονται κόντα μου και με στηρίζουν και πιστεύουν σε εμένα θελώ να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ και πως τους αγαπώ πάρα πολύ .

15 :Ποια είναι τα όνειρα σου για το μέλλον; 

• Να κάνω παιδιά και να μεγάλωσω ακόμη πιο πολύ την οικογένεια μου.






Aν θέλετε να στηρίξετε την αγαπημένη σας διαγωνιζόμενοι ψηφίστε στο 90040412 Νικολέττα Τρικωμίτη 


Επιμέλεια συνέντευξης       Antreas Divine  Director Manager  Be The Next Model 





Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost