Δευτέρα 10 Απριλίου 2017

Ραφαελα θεοχαρους απο τι στιγμη που δεσμευεσαι σε αυτον τον χωρο πρεπει σαν σωστος επαγγελματιας να κανεις αυτο που θα σου ζητηθει


 1: Πείτε μας κάποια πράγματα για τον εαυτό σας, μιλήστε μας για εσας;
 Ονομαζομαι Ραφαέλα θεοχάρους και κατάγομαι από την Λευκωσία. Είμαι μαθήτρια της Γ Λυκειου και σε λίγες μέρες θα γίνω πλέον ενήλικας. Αγαπώ την μόδα και την ομορφιά! Σαν άτομο οφείλω πρώτα να πω πως είμαι φιλόζωη δίνω πάντα την αγάπη μου στα ζώα, επίσης είμαι ευγενική, καλόκαρδη και δραστήρια.



 2: Ποια ήταν η αφορμή για να ασχοληθείτε με το χώρο της μόδας; 
 Από πολύ μικρή ηλικία παρακολουθούσα κάθε χρόνο στην τηλεόραση τα καλλιστεία και ως μέχρι τώρα τα παρακολουθώ μανιωδώς, πάντα το όνειρο μου ήταν να γίνω μοντέλο! Έτσι μεγαλώνοντας Μελετούσα στο διαδίκτυο για να μάθω περισσότερα πράγματα σχετικά για το μόντελινγκ. Από τότε εως τώρα Περισσότερη αγάπη και ενδιαφέρον έδειξα στην πασαρέλα αφού στο σπίτι έκανα συνεχώς αλλά και όπου πήγαινα !! Κάπως έτσι ξεκίνησε το ενδιαφέρον μου για το μοντελινγκ.

 3:Τι προϋποθέσεις έχει αυτό το επάγγελμα; 
Σίγουρα αυτό το επάγγελμα είναι βασισμένο κάτω από κάποιες αρχές.Ως γνωστόν ένα μοντέλο θα πρέπει να διαθέτει όμορφο πρόσωπο να είναι ψηλό και να έχει ωραίο καλλίγραμμο σώμα.Από πλευράς ήθους ένα σωστό μοντέλο πρέπει να ευγενικό αποδοτικό και συνεργάσιμο.

 4:Υπάρχει κάτι που να σε φοβίζει στον χώρο της ομορφιάς;  
θα έλεγα πως στο χώρο αυτό με φοβίζει πιο πολύ το ύψος μου.

 5 : Πιστεύειs ότι μπορούν να δημιουργηθούν φιλίες στο χώρο του μόντελινγκ με τον ανταγωνισμό που επικρατή ; 
Παρά τον ανταγωνισμό πιστεύω πως μπορούν να δημιουργηθούν φιλίες.Γιατί πέρα από αυτόν μας δένει όλες κάτι κοινό η αγάπη μας για το μοντελινγκ.


 6 : Τι θα έλεγες ότι είναι το δυνατό σου σημείο οι φωτογραφίσεις ή η πασαρέλα, τι προτιμάς;  
Το δυνατό μου σημείο όπως έχω αναφερθεί είναι η πασαρέλα πιστεύω πως αυτή με εκφράζει πιο πολύ από την την φωτογράφιση! 

7 :Πως ανταποκρίνεσαι στις ανάγκες μιας επαγγελματικής φωτογραφίσεις; 
 Σε κάθε φωτογράφηση προσπαθώ να δώσω ότι, καλύτερο μπορώ μελετώ επίσης τo concept που θα μας δοθεί για να βγάλω το καλύτερο αποτέλεσμα,ακόμη κάνω πολλές πρόβες απέναντι στον καθρέφτη. 

8:Ποιο concept φωτογράφησης θα θεωρούσες εύκολο και ποιο δύσκολο; 
 Πιστεύω δεν υπάρχει εύκολο ή δύσκολο concept όταν μελετήσεις για αυτό που καλείσαι να κάνεις θα τα πας πολύ περίφημα!!! 

 9 :Πιστεύεις οτι θα περάσεις στον τελικό;
  Αν ναι, πιστεύεις θα είσαι η νικήτρια; Αυτό θα το αποφασίσουν οι κριτές και κόσμος..Ωστοσο θα το ήθελα πάρα πολύ να περάσω στον τελικό!!! Αλλά για εμένα δεν έχει σημασία να είμαι νικήτρια σημασία έχει που πήρα το θάρρος και δήλωσα συμμετοχή και έκανα κατή που αγαπώ τόσο πολύ! Καθώς και υπέροχη εμπειρία που έχω αποκτήσει. 

 10:Ποια είναι τα επόμενα επαγγελματικά σου βήματα; 
Καθώς και τα όνειρα, οι φιλοδοξίες σου; θα ήθελα να συνεχίσω να κάνω φωτογραφίσεις να καταφέρω να εξελιχθώ περισσότερο μαθαίνοντας περισσότερα πράγματα για τον χώρο αυτό! Όνειρο μου είναι να κάνω πασαρέλα διαφημίζοντας ρούχα περίφημων σχεδιαστών και να φτάσω όσο πιο ψηλά μπορώ! 

11:Ποια είναι η άποψη σας για το γυμνό στο χώρο της μόδας; Αυτό είναι σίγουρα ένα τολμηρό κομμάτι του modelling. Πιστεύω ότι από τι στιγμή που δεσμεύεσαι σε αυτόν τον χώρο πρέπει σαν σωστός επαγγελματίας να κάνεις αυτό που θα σου ζητηθεί. 

 12 :Τι σας αρέσει να κάνετε τον ελεύθερο σας χρόνο; 
 Στον ελεύθερο μου χρόνο μου αρέσει να ακούω μουσική και να πηγαίνω βόλτες. 

 13: Τι πρέπει να διαθέτει ένας άντρας για να σας προσελκύσει; Ένας άντρας για να με προσελκύσει θα πρέπει να είναι γοητευτικός να είναι ευγενικός και πάνω από όλα πιστός. 

14: Πες μας κάτι που νιώθεις ότι θέλεις να πεις σε όσους είναι κοντά σου κλείνοντας την συνέντευξη.
 Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένεια και στους φίλους μου για την καθημερινή υποστήριξη τους. 

 15 :Ποια είναι τα όνειρα σου για το μέλλον; 
Τώρα ως απόφοιτη Λυκείου θα ήθελα πρώτα από όλα να περάσω αυτό που επιθυμώ σε κάποιο Πανεπιστήμιο αλλά εννοείται και παράλληλα δεν θα σταματήσω να κάνω αυτό που με εκφράζει και αγαπώ δηλαδή το μόντελινγκ. Αν και τώρα έχω την πρώτη μου επαφή με αυτό το χώρο είναι κάτι το πρωτόγνωρο για μένα , και σίγουρα η αρχή είναι πάντα δύσκολη έτσι,θα ήθελα να καταφέρω να εξελικτώ σε αυτόν τον χώρο να γίνω πολύ καλύτερη από ότι τώρα, να μάθω περισσότερα πράγματα και να αποκτήσω κάποια πείρα.


Ραφαέλα θεοχάρους VOTE : 90040403

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost