Παρασκευή 7 Απριλίου 2017

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Anna Polevik Λατρεύω τις φωτογραφίσεις και ότι έχει σχεση με αυτές.................









Ερ.1: Πείτε μας κάποια πράγματα για τον εαυτό σας, μιλήστε μας για εσένα.
Απ. : Είμαι η Άννα Πόλεβικ και κατάγομαι από την Ρωσία. Μένω μόνιμα στην Λευκωσία. Έχω τελειώσει graphic design, κατέχω δίπλωμα αισθητικού και πτυχίο ψυχολογίας. Επίσης έχω δουλέψει για ένα διάστημα σαν φωτογράφος.

Ερ. 2: Ποια ήταν η αφορμή για να ασχοληθείτε με το χώρο της μόδας;
Απ. : Όπως σας είπα και πιο πάνω στην άρχη ασχολήθηκα με το διαφημιστικό κομμάτι (graphic designer) και μετά με την ψυχολογία. Παράλληλα με έχει ελκύσει η τέχνη τις φωτογραφίας μιας και έχω δουλέψει σε αυτόν τον τομέα και αποφάσισα να ασχοληθώ και με την άλλη πλευρά η οποία είναι του μοντέλου. Από εκεί και πέρα ο χώρος στον οποίο θα μπορούσα να εξελιχθώ πάνω σε αυτόν τον τομέα είναι ο χώρος τις μόδας. Έτσι μετά από κάποιες δοκιμές και ένα fashion show κατάλαβα πως εκεί ανήκω.

Ερ. 3:Τι προϋποθέσεις έχει αυτό το επάγγελμα;
Απ. : Υπάρχουν δυο βασικά συστατικά. Η εμφάνιση και ο χαρακτήρας. Ένα μοντέλο θα πρέπει πάντα να είναι ευπαρουσίαστο με ότι συνεπάγει αυτό. Άρα σωστό βάψιμο, χτένισμα, ρούχα, περπάτημα και συμπεριφορά. Όσο αφορά τον χαρακτήρα ενός μοντέλου θα πρέπει να είναι πάντα υπάκουο λόγο επαγγέλματος. Ότι ζητα ο σχεδιαστής, κομμωτής, μακιγιέρ και άλλο μέλος της ομάδας το μοντέλο δεν πρέπει ποτε να φέρνει αντιρρήσεις. Επίσης πειθαρχημένη όσο αφορά τα ωράρια τις δουλειά.

Ερ. 4: Υπάρχει κάτι που να σε φοβίζει στον χώρο της ομορφιάς;
Απ. : Η ζήλεια και οι αντιπαραθέσεις.

Ερ. 5: Πιστεύειs ότι μπορούν να δημιουργηθούν φιλίες στο χώρο του μόντελινγκ με τον ανταγωνισμό που επικρατή;
Απ. : Οι φιλιες μπορούν να δημιουργηθούν παντού ανεξάρτητα από τον χορό στον οποιο εργάζεσαι.


Ερ. 6: Τι θα έλεγες ότι είναι το δυνατό σου σημείο οι φωτογραφίσεις ή η πασαρέλα, τι προτιμάς;
Απ. : Λόγο ύψους δεν μπορώ να ασχοληθώ με την πασαρέλα σε επαγγελματικό επίπεδο. Ωστόσο λατρεύω τις φωτογραφίσεις και ότι έχει σχεση με αυτές. Με εμπνέει να ασχολούμαι με την δημιουργία μιας φωτογράφισεις από την αρχή έως το τέλος της.

Ερ. 7: Πως ανταποκρίνεσαι στις ανάγκες μιας επαγγελματικής φωτογράφισεις;
Απ. : Εννοείτε σαν επαγγελματίας. Αυτό σημαίνει πως πάντα ακούω προσεκτικά τις οδηγίες που μου δίνουν από την ομάδα με την οποία συνεργάζομαι για να μπορώ να βγάλω το τέλειο αποτέλεσμα.


Ερ. 8: Ποιο concept φωτογράφησης θα θεωρούσες εύκολο και ποιο δύσκολο;
Απ. 8: Δεν υπάρχουν δύσκολες και εύκολες θεματολογίες φωτογραφίας αλλα δύσκολη και εύκολη συνεργάτες οι οποίοι με την σειρά τους μπορούν να κάνουν μια φωτογράφιση να αποδόση στο μέγιστο η να καταρρεύση πριν ξεκινήσει.

Ερ. 9: Πιστεύεις οτι θα περάσεις στον τελικό; Αν ναι, πιστεύεις θα είσαι η νικήτρια;
Απ. : Αυτό θα το αποφασίσουν οι κριτές και ο κόσμος και όχι εγώ. Η δική μου δουλειά είναι να αποδόσω στον μέγιστο βαθμό τον δυνατοτήτων μου στις προκλήσης του διαγωνισμού.



Ερ. 10: Ποια είναι τα επόμενα επαγγελματικά σου βήματα; Καθώς και τα όνειρα, οι φιλοδοξίες σου;
Απ. : Να κινηθώ στον χορό του modeling και έχω ακόμα ένα-δυο projects πάνω στα οποια τώρα δουλεύω και θα σας τα κρατήσω για έκπληξη. Το όνειρο μου είναι να πετύχω στον επαγγελματικό τομέα και να είμαι ευτυχισμένη.

Ερ. 11: Ποια είναι η άποψη σας για το γυμνό στο χώρο της μόδας;
Απ. : Υπάρχει το χυδαίο και το καλλιτεχνικό γυμνό. Εμένα προσωπικά το χυδαίο δεν με εκφράζει. Όσο αφορά το καλλιτεχνικό μου είναι αποδεκτό χωρίς όμως να θέλω να λάβω μέρος σε αυτό.


Ερ. 12: Τι σας αρέσει να κάνετε τον ελεύθερο σας χρόνο;
Απ. : Παρόλο που δεν διαθέτω αρκετό ελεύθερο χρόνο μου αρέσει όταν κλέβω στιγμές να ασχολούμαι με την δημιουργία. Το hobby μου είναι να δημιουργώ. Αυτό μπορεί να είναι η ζωγραφική, κατασκευή κοσμημάτων, λογότυπα, video και πολλά αλλα.

Ερ. 13: Τι πρέπει να διαθέτει ένας άντρας για να σας προσελκύσει;
Απ. : Να με κάνει να γελάω.


Ερ. 14: Πες μας κάτι που νιώθεις ότι θέλεις να πεις σε όσους είναι κοντά σου κλείνοντας την συνέντευξη.
Απ. : Ευχαριστώ όλους τους ανθρώπους που είναι δίπλα μου και με στηρίζουν μέσα σε όλο αυτό το μεγάλο και υπέροχο ταξίδι.


Aν θέλετε να στηρίξετε την αγαπημένη σας διαγωνιζόμενοι ψηφίστε στο 90040414








Επιμέλεια συνέντευξης Antreas Divine Director Manager Be The Next Model

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost