Παρασκευή 7 Απριλίου 2017

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Σπατάρου Δέσποινα Ανδρεα Το δύσκολο είναι να κάνω μια φωτογράφιση με φίδια που τα μισώ.. όλα τα άλλα είναι εύκολα για μένα.......



1:  Πείτε μας κάποια πράγματα για τον εαυτό σας, μιλήστε μας για εσάς; 
Ονομάζομαι Σπαταρου Δεσποινα Αντρεεα , είμαι 25 χρονών . Κατάγομαι από Ρουμανία και μένω στην Kύπρο από τα 11 μου χρόνια. Μου αρέσει να ταξιδεύω, να μελετάω καινούρια πράγματα και να ρισκάρω!!



                 
2: Ποια ήταν η αφορμή για να ασχοληθείτε με το χώρο της μόδας;
Από μικρή ηλικία έχω αυτό το πάθος με την μόδα και εύχομαι να πραγματοποιήσω το όνειρο μου.

3:Τι προϋποθέσεις έχει αυτό το επάγγελμα;
Να είσαι ο εαυτός σου.. αυτό κάνει την διαφορά πιστεύω
.
4 Υπάρχει κάτι που να σε φοβίζει στον χώρο της ομορφιάς;
Απολύτως τίποτα!
 5; Πιστεύειs ότι μπορούν να δημιουργηθούν φιλίες στο χώρο του μόντελινγκ με τον ανταγωνισμό που επικρατή
Φυσικά και ναι.. για μένα δεν υπάρχει ανταγωνισμός .. απλά κερδίζει η καλύτερη..

6; Τι θα έλεγες ότι είναι το δυνατό σου σημείο οι φωτογραφίσεις ή η πασαρέλα, τι προτιμάς;
Προτιμώ πιο πολύ τις φωτογραφήσεις επειδή μέχρι εκεί μπορώ να φτάσω λόγο του ύψους μου χαχα ...


7;Πως ανταποκρίνεσαι στις ανάγκες μιας επαγγελματικής φωτογραφίσεις;
Δίνω το καλύτερο μου εαυτό

8;Ποιο concept  φωτογράφησης θα θεωρούσες εύκολο και ποιο δύσκολο;
Το δύσκολο είναι να κάνω μια φωτογράφιση με φίδια που τα μισώ.. όλα τα άλλα είναι εύκολα για μένα..


9;πιστεύεις ότι θα περάσεις στον τελικό; Αν ναι, πιστεύεις θα είσαι η νικήτρια;
Το εύχομαι να φτάσω στο τελικό και μάλιστα να είμαι η νικήτρια αλλά αυτό το αφήνω να το κρίνουν οι κριτές .

10; Ποια είναι τα επόμενα επαγγελματικά σου βήματα;

 Καθώς και τα όνειρα, οι φιλοδοξίες σου;
Εύχομαι να ασχοληθώ επαγγελματικά με το μοντελινγκ και να ανοίξω ένα μαγαζί  nails art..

11;Ποια είναι η άποψη σας για το γυμνό στο χώρο της μόδας;

Δεν είμαι πολύ αρνητική με αυτό.. φτάνει να μην με προσβάλει η συγκεκριμένη πόζα .


12 :Τι σας αρέσει να κάνετε τον ελεύθερο σας χρόνο;
Να περνάω χρόνο με τα αγαπημένα μου πρόσωπα.

13;Τι πρέπει να διαθέτει ένας άντρας για να σας προσελκύσει;
Χιούμορ, ειλικρίνεια, εξυπνάδα και ωραίο βλέμμα..


 

14: Πες μας κάτι που νιώθεις ότι θέλεις να πεις σε όσους είναι κοντά σου κλείνοντας την συνέντευξη.
Πάνω από όλα θέλω να τους ευχαριστήσω που είναι πάντα δίπλα μου και που με αντέχουν 🙂

15 :Ποια είναι τα όνειρα σου για το μέλλον;
Να πετύχω τους στόχους μου !


Aν θέλετε να στηρίξετε την αγαπημένη σας διαγωνιζόμενοι ψηφίστε στο  90040410 📞

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost