Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Fei lemou έχω πάθος με το επάγγελμά μου και δεν θα μπορούσα να φανταστώ ........













Ι Fei lemou Γεννήθηκε στην Αθήνα, 15 Ιανουαρίου 1992.
Ξεκίνησε να εργάζεται στη βιομηχανία της μόδας τον Ιούλιο του 2012. Σπούδασε Γραφικές Τέχνες και Σχέδιο Μόδας.



Πείτε μας κάποια πράγματα για τον εαυτό σας, μιλήστε μας για εσάς;
Ονομάζομαι Φαίη Λαιμού, είμαι επαγγελματίας μοντέλο και απολαμβάνω τη δουλειά μου σε υπέρμετρο βαθμό. Για να είμαι ειλικρινής, έχω πάθος με το επάγγελμά μου και δεν θα μπορούσα να φανταστώ τον εαυτό μου να κάνει οτιδήποτε άλλο!

Υπάρχει κάτι που να σε φοβίζει στον χώρο της ομορφιάς;
Όχι , δεν έχω διαπιστώσει κάτι που να με φοβίζει , το αντίθετο με εξιτάρει θα έλεγα.

Έχεις σαν πρότυπο κάποιο μοντέλο;
Σίγουρα όλοι έχουν κάποιους άλλους σαν πρότυπο , αυτό τους δίνει δύναμη να συνεχίσουν δυναμικά. Δικό μου Πρότυπο είναι η Kate Moss.

Πολλά νέα κορίτσια αντιμετωπίζουν κόμπλεξ με την εμφάνιση τους και μπλέκουν μέσα σε εξαντλητικές δίαιτες με συνέπεια τη νευρική ανορεξία. Έχεις έρθει αντιμέτωπη με αυτό το πρόβλημα;
Ευτυχώς για μένα , τρώω τα πάντα χωρίς να μπαίνω σε διαδικασία δίαιτας . Βέβαια φροντίζω πάντα η διατροφή μου να είναι υγιής .

Πιστεύειs ότι μπορούν να δημιουργηθούν φιλίες στο χώρο του μόντελινγκ με τον ανταγωνισμό που επικρατή;
Σε όλους τους επαγγελματικούς χώρους επικρατεί ανταγωνισμός , για μια φιλία όμως παίζει μεγάλο ρόλο ο χαρακτήρας των ανθρώπων για να δημιουργηθεί μια φιλία . Προσωπικά σε όποια δουλειά έχω κάνει πάντα έχω δημιουργήσει φιλίες.

Στις σχέσεις σου με τους άντρες βρίσκεις στήριξη και κατανόηση ή υπονομεύουν την προσπάθεια σου και σε ζηλεύουν;
Οι σχέσεις μου μέχρι τώρα πάντα με στήριζαν σε ο,τι έκανα. Δεν νομίζω ότι μια σχέση μπορεί να διαρκέσει μεγάλο χρονικό διάστημα με ζήλια .

Χόμπι – δραστηριότητες που αγαπάς;
Στον ελεύθερο χρόνο μου απολαμβάνω να κάνω ιππασία, κολύμπι και χορό. Όσον αφορά την μουσική, αγαπώ όλα τα είδη αλλά η Dance και η Ethnic είναι τ'αγαπημένα μου.

Ένα μήνυμα στις νεαρές κοπέλες που πανικοβάλλονται με τα παραπάνω τους κιλά;
Πιο πολύ σπορ , όχι καταχρήσεις ( γλυκά , σοκολάτες κλπ )

Ποια είναι τα όνειρα σου για το μέλλον;
Προσπαθώ να κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα βάζοντας στόχους επαγγελματικά και προσωπικά. Ένας στόχος μου είναι να ασχοληθώ με το σχέδιο μόδας!

Τελευταία νέα ;
Προώθηση και προβολή της εφαρμογής που έχω για συσκευές ΙΟS (iphone-Ipad) άλλα και σύντομα σε Android .

website www.feilemou.com















Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost