Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

Anatoli Grigoriadou ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ


Μιλήστε μας λίγο για εσάς;
-Με λένε Ανατολή και είμαι ηθοποιός! Είμαι από Θεσσαλονίκη άλλα είμαι 13 χρόνια στην Νέα Υόρκη. Θεωρώ και τις δυο χώρες σπίτι μου!


 Στην προηγούμενη/τωρινή εργασία σας, τι σπουδαίο πετύχατε;
- Εχω κάνει αρκετές δουλειές άλλα αύτη η δουλειά που περνώ μέρος το "μπρούσκο" έχει μπει στη ζωή μου πολύ απρόσμενα άλλα πολύ ευχάριστα! Ο ρόλος της Αγγελικής που υποδύομαι είναι ένας ρόλος που νιώθω πως μου ταιριάζει!

 Ποιες ήταν οι μεγάλες αποτυχίες σας και πώς τις αντιμετωπίσατε;
-Ολοι έχουμε αποτυχίες και κάλο είναι να τις δεχόμαστε σαν ένα μάθημα και να προσπαθούμε προς το καλύτερο στην επομένη δουλειά μας!

 Ποια θεωρείτε ότι είναι τα κυριότερα προτερήματα και ελαττώματά σας;
- Είμαι τολμηρή και αυτό νομίζω βοηθάει στη δουλειά του ηθοποιού! Δεν είμαι αρκετά υπομονετική και αυτό κάποιες φορές με κάνει να μην είναι προσεκτική σε κάποια θέματα

Ποιοι είναι οι σημερινοί και ποιοι οι απώτεροί σας στόχοι και πώς σκέφτεστε να τους πετύχετε;
- Στόχος πάντα είναι να βγαίνει μια καλή και σωστή δουλειά και αυτή τη φάση είναι αυτό που κάνω ακριβώς να είμαι focused μονό στη δουλειά μου.

Πώς χειρίζεστε την απόρριψη;
- Το να σε απορρίπτουν δεν σημαίνει πάντα πως δεν είσαι κάλος στη δουλειά σου. Στη δουλειά τη δική μου του ηθοποιού πολλές φορές άπλα τυχαίνει να μην ταιριάζεις στο ρόλο και δεν έχει να κάνει με τις ικανότητες του κάθε ανθρώπου.

Με ποιους ανθρώπους δυσκολεύεστε να συνεργαστείτε;
- Είμαι αρκετά εύκολος άνθρωπος και συνήθως συνεργάζομαι με όλους πολύ εύκολα Είναι να βρίσκεις το κουμπί του άλλου ανθρώπου πιστεύω. Ο κάθε ένας χρειάζεται άλλη μεταχείριση !







Ελπίζω ο κόσμος να αγαπήσει το μπρούσκο όσο το αγαπήσαμε εμείς !! Έχει τρομερή πλοκή το σενάριο! 
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τους:
Ανδρεά Γεωργιου,Σταμο Τσαμη, Κουλλη Νικολαου, Βανα Δημητριου και τον Αντ1 που πιστεψανε σε μενα και μου εμπιστευτηκαν τον ρολο της Αγγελικης Νομικου!!




[Επιμέλεια Συνέντευξης : Antreas Divine - Antonis L. Antoniou]

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost