Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Angelina Dancer

Αγγελίνα, πόσα χρόνια ασχολείσαι με το χορό και με ποια είδη χορού;

Ο χορός στη ζωή μου μπήκε πολύ νωρίς όταν ήμουν πιτσιρίκα τριών χρονών . Ξεκίνησα με κλασικό μπαλέτο και μοντέρνο, μα στην πορεία κατάλαβα ότι δεν ήταν αρκετό για να καλύψει το πάθος που είχα μέσα μου για το χορό, έτσι γύρεψα πολύ νωρίς και αποτάθηκα και σε άλλων ειδών χορούς όπως λάτιν, ελληνικούς, κυπριακούς, ποντιακούς και κρητικούς χορούς. Αργότερα, άρχισα να κάνω διάφορα σεμινάρια ό,τι είχαμε τότε στην Κύπρο, ό,τι αφορούσε το χορό. Νομίζω δεν είχαμε τις σημερινές δυνατότητες να παρακολουθήσουμε και τίποτε αξιόλογο τότε αλλά, πάντα μου το έψαχνα πού θυμάμαι διότι ήταν το μόνο πράγμα που ζούσα τότε και ανέπνεα, μεγαλώνοντας θυμάμαι μόνο ένα πράγμα χορός, χορός και πάλι χορός.



* Έχεις σπουδάσει χορό;

Έχω σπουδάσει φυσικά χορό και πήρα το πτυχίο μου τον Ιούνιο του ’95 και έγινα μέλος του αναγνωρισμένου αγγλικού συστήματος abd, μετά πάλι δεν σταμάτησα εδώ και άρχισα να δίνω συνεχώς εξετάσεις και να κάνω σεμινάρια, ό,τι αφορούσε τον χορό, Κύπρο και εξωτερικό.


*Δημιούργησες τη δική σου σχολή χορού πριν 17 χρόνια, ποια είδη διδάσκονται;

Έχω την σχολή μου αυτή 17 χρόνια και απ’ την αρχή ξεκίνησα με το ίδιο μοτίβο, το υποστηρίζω και συνεχίζω με αυτό. Κάνω όλα τα είδη χορών διότι θεωρώ πως μια χορεύτρια ή ένας χορευτής έχει το δικαίωμα να γνωρίζει όσα περισσότερα μπορεί για τον χώρο αυτό του χορού και επίσης η ζωή δεν την θέλουμε ποτέ μονότονη πόσο μάλλον το σώμα και ο νους μας απαιτούν και αυτά μια ποιότητα, να έχουν γνώσεις για το θέμα της μουσικής που ακούν και νιώθουν, δηλαδή όπου βρισκόμαστε, ανάλογα με το θέμα της βραδιάς και το τι μουσική ακούμε να είμαστε σε θέση να μπορούμε να την συνοδεύουμε ανάλογα. Οπότε δίνοντας όλα τα παιδιά της σχολής μου εξετάσεις χορού στο αγγλικό σύστημα abd, φρόντισα να διδάσκω τους εξής χορούς: μοντέρνο κλασικό και σύγχρονο χορό,tap dancing-jazz-hip hop-street dance-λατινικούς χορού-ballroom dance-oriental και belly dance-Spanish flamengo-indian dance-ελληνικούς και κυπριακούς χορούς, κρητικούς και ποντιακούς.



*Στο προφίλ σου βλέπω φαντασμαγορικές παραστάσεις, μίλησε μας για αυτές τις εμπειρίες.

Στο προφίλ μου βλέπεις όλες αυτές τις φωτογραφίες καλή μου, μα έχω να σε πληροφορήσω ότι αυτές δεν είναι τίποτα μπροστά στο αρχείο φωτογραφιών που έχω σπίτι και στη σχολή μου. Αρχικά δεν έχω μόνο την σχολή που είμαι καθηγήτρια χορού και κάνω απλά παραστάσεις αλλά είμαι από τα 12 μου και professional dancer και έχω δημιουργήσει και δική μου επαγγελματική ομάδα με την οποία
χορεύουμε σε διάφορα events που γίνονται στην Κύπρο και στο εξωτερικό. Χορεύουμε σε τηλεοπτικές εκπομπές, παρουσιαζόμαστε σε διαγωνισμούς τραγουδιών, σε καλλιστεία, κάνουμε φιλμάκια από Κύπριους και Ελλαδίτες καλλιτέχνες, μας καλούς σε διάφορες εκδηλώσεις και παρουσιάζουμε συνεχώς την δουλειά μας. Επίσης συνεργάζομαι με αρκετά πρακτορεία που σ’ αυτά ανάλογα με το θέμα του dinner υποδύομαι την Αφροδίτη της Κύπρου μας σε διάφορους πράκτορες που επισκέπτονται το νησί μας και μαζί με τις νύμφες μου κάνουμε ένα αρχαιοελληνικό χορευτικό, χαρίζοντας στους τουρίστες του νησιού μας όμορφες αναμνήσεις της ιστορίας της Κύπρου μας. Άρα κουκλίτσα μου αν υπολογίσεις ότι έχω 17 τελικές παραστάσεις όλες με θέμα και γραμμένη ιστορία και τα κείμενα από μένα, 15 χριστουγεννιάτικες παραστάσεις πάλι γραμμένη η ιστορία και χορογραφημένα από μένα, 16 καρναβαλιστές εκδηλώσεις με την σχολή σε ξενοδοχεία, παρουσιαζόμαστε σε fashion show, καλλιστεία, βραδινές εκπομπές και πρωινές στα κανάλια, χορεύουμε σε όλα εκείνα που περιέγραψα πιο πάνω και χορεύω τα τελευταία 34 χρόνια συνεχόμενα, ασταμάτητα σχεδόν κάθε βδομάδα και κάτι άλλο, σκέψου τον βάθος της φώτο που έχω, τραγικό θα πεις είμαι σίγουρη κι όμως έχω απίστευτες φώτο οι οποίες όσο και να τα μετροφυλλώ δεν πρόκειται ποτέ να προλάβω να τις δω.


*Έχει επηρεάσει η κρίση τις σχολές χορού, είναι κάτι που θα στερήσει ο γονιός από το παιδί του;

Τώρα με αυτό το θέμα με πονάς και με πληγώνει όσον αφορά την κρίση στο νησί μας και ότι ένα από τα μωρά μου θα αναγκαστεί να του στερήσουν αυτό το όμορφο πράγμα ο γονιός του. Και πίστεψε με επειδή είμαι γονιός και ξέρω, ο γονιός θα πονά πιο πολύ. Εγώ προσωπικά κάνω ότι μπορώ σε αυτό το θέμα για να μην χρειαστεί ένα από τα μωρά μου να το υποστεί αυτό. Και γι’ αυτό επίσης κάθε χρόνο όλα τα έσοδα όλων αυτών των παραστάσεων που σου ανέφερα πάνε πάντα σε παιδιά της σχολής μου, είτε έχουν πρόβλημα υγείας και χρειάζονται να αποταθούν στο εξωτερικό είτε είναι οικονομικό το πρόβλημα στο σπίτι είτε έχει πρόβλημα η μάμα ή ο μπαμπάς, οτιδήποτε και να είναι πάντα θα βοηθήσω εγώ στο μέσω της χρονιάς με τη χριστουγεννιάτικη μου παράσταση ή στο τέλος στην τελική μου.


* Ποια είδη χορού είναι αυτά με τους περισσότερους μαθητές;
Δεν υπάρχει ιδιαίτερη προτίμηση σε χορούς αλλά εγώ, δηλαδή η πείρα μου μιλά τώρα, τα πιτσιρίκια οι μαθητές είτε είναι μικροί είτε έφηβοι προτιμούν τα επίκαιρα κομμάτια, όταν τους χορογραφώ επίκαιρα που τα ακούνε και τα γουστάρουν είτε είναι latin είτε ελληνικό είτε ξένο είτε hip hop είτε οτιδήποτε κατενθουσιάζονται, προτίμηση όμως και αγάπη εισπράττω στη σχολή όταν διδάσκω Indian dance για τις κοπέλες και το λατρεύω.


* Μπορεί κάποιος σε ηλικία 25+ να ξεκινήσει χορό για πρώτη φορά, είναι εύκολο; Ποιο είδος προτείνεις;
Ποτέ δεν είναι αργά να ξεκινήσεις το χορό, βέβαια όχι για να ασχοληθείς επαγγελματικά μιλούμε πάντα, αλλά για να μάθεις απλά χορό. Να μάθεις να χορεύεις γενικώς στη ζωή σου. Θυμάμαι μια χρονιά όταν έκανα τα μαθήματα μου για τα ballroom dance μου, έκαναν μάθημα δύο ηλικιωμένοι οι οποίοι ήταν πρωταθλητές στα νιάτα τους και μου είπαν φεύγουμε γρήγορα διότι έχουμε καινούργιο τμήμα και είναι το πρώτο τους μάθημα και πρέπει να φτάσουμε εμείς πρώτοι εκεί, και είπα εγώ πρέπει να είναι πιτσιρίκια και φοβούνται, χαμογέλασα ν και οι δύο, μου είπαν είναι της ηλικίας μας και μεγαλύτεροι. Ο ένας ο φίλος μου είναι 75, σκεφτείτε στα 75 ξεκινούσανε χορό αλλά έτσι είναι στο εξωτερικό, ποτέ δεν είναι αργά για τίποτε.


* Τέλος, που μπορούμε να βρούμε τη σχολή σου και να κάνουμε εγγραφή; Είναι προσιτές οι τιμές;

Και φυσικά είναι προσιτές οι τιμές, καλώ και περιμένω όποιον θέλει να ξεκινήσει χορό, κάνω όλα τα είδη και θα μάθει πολύ γρήγορα και κάτι που ήθελα να αναφέρω, σ’αυτό τα πρώτα μαθήματα είναι ΔΩΡΕΑΝ έτσι θα έχει το χρόνο να σκεφτεί αν θα ξεκινήσει ή όχι το είδος που επέλεξε. Το τηλέφωνο μου είναι 99424232 και είμαι στην περιοχή Αποστόλου Βαρνάβα στη Λεμεσό, για οποιαδήποτε πληροφορία επικοινωνήστε μαζί μου.



















Επιμέλεια Συνέντευξης : Στάλω Κωνσταντίνου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost