Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

Κεντάλα Ροζίτα -

*Πείτε μας κάποια πράγματα για τον εαυτό σας, μιλήστε μας για εσάς;
Ονομάζομαι 
Κεντάλα Ροζίτα , είμαι 18 χρονών, κατάγομαι από Φιλανδία και μένω 15 χρόνια στην Κύπρο. Έχω 1 αδερφό και 2 αδερφές μεγαλύτερες μου .. Ασχολούμαι με το μόντελινγκ εδώ και 1.5 χρόνο


*Υπάρχει κάτι που να σε φοβίζει στον χώρο της ομορφιάς;
Όχι, μέχρι τώρα δεν με φόβισε κάτι όμως ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου συμβεί, μπορούν να σου τύχουν όλα σ'αυτο το χώρο

*Μια νέα, ωραία γυναίκα σίγουρα έχει καθημερινά πολλές προκλήσεις και στον χώρο σου ακόμα περισσότερες. Πως τις αντιμετωπίζεις;
Δεν δίνω σημασία σ'αυτα γιατί ίσως να με πλησιάσουν για τη δουλειά που κάνω απλά

*Έχεις σαν πρότυπο κάποιο μοντέλο;
Η Kate Moss και η Andriana 
Limaγια διαφορετικούς λόγους. η Kate Moss μου αρέσει δεν την βρίσκω πολύ όμορφη ούτε ψηλή όμως έχει τόση φωτογένεια και είναι ένα επ' τα top models για μένα και η Andriana limaγιατι είναι πανέμορφη με πολύ ωραίο σώμα γυμνασμένο και όχι ανορεξικό.

*Πολλά νέα κορίτσια αντιμετωπίζουν κόμπλεξ με την εμφάνιση τους και μπλέκουν μέσα σε εξαντλητικές δίαιτες με συνέπεια τη νευρική ανορεξία. Έχεις έρθει αντιμέτωπη με αυτό το πρόβλημα;
Έχω νιώσει κόμπλεξ για τα κιλά μου από άλλα μοντέλα που είναι εντελώς λεπτά όμως γυμνάζομαι και τρώω υγιεινά και τώρα δεν νιώθω καθόλου κόμπλεξ και ούτε θέλω να φτάσω να κινδυνεύω για ανορεξιά .

*Υπάρχει αξιοπρεπές ανταγωνισμός ή πίσω από τα χαμόγελα της πασαρέλας η μια προσπαθεί να βγάλει το μάτι της άλλης;
Ξέρω κορίτσια που είναι εντάξει όμως είναι πολύ λίγες το 20% που δεν θα γελάσει πίσω από την πλάτη σου, οι άλλες απλά από ζήλια σε θάβουν και προσπαθούν με κάθε τρόπο να μειώσουν τον άλλο και να φανούν αυτές καλύτερες.

*Πιστεύεις ότι μπορούν να δημιουργηθούν φιλίες στο χώρο του μόντελινγκ με τον ανταγωνισμό που επικρατεί?
Όχι όπως είπα και πριν κάνουν απλά για να φανούν και από καθαρό συμφέρον.

*Στις σχέσεις σου με τους άντρες βρίσκεις στήριξη και κατανόηση ή υπονομεύουν την προσπάθεια σου και σε ζηλεύουν;
Μου έχει τύχη να βρω κατανόηση αλλά να έχω άλλα προβλήματα , αλλά και η ζήλια χτυπάει κόκκινο, χωρίς λόγο.. δεν δίνω αφορμές για ζήλιες αλλά τι άλλο να κάνω?


*Ποια είναι τα όνειρα σου για το μέλλον;
Μάιο φεύγω από Κύπρο και έχω πολλά σχέδια και ήδη μου έγιναν προτάσεις για πολλές χώρες όμως τίποτα δεν είναι σίγουρο..Όνειρο μου είναι να τα πάω καλά στην δουλειά μου , να έχω υγεία και μετά έρχονται όλα τα άλλα.









[Επιμέλεια Συνέντευξης : Antreas Divine - Antonis L. Antoniou]


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost