Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2017

ΕΙΡΗΝΗ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΩ ΠΟΛΥΜΕΡΟΥ : Οχι δεν υπαρχει κατι που να με φοβιζει γενικα στην ζωη μου



1)Πείτε μας κάποια πράγματα για τον εαυτό σας, μιλήστε μας για εσάς;
 Είμαι η Ειρήνη είμαι 19 χρόνων...Κατάγομαι απο την Δερυνεια Αμμ/στου.Σπουδάζω χορό στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας,επίσης ασχολούμαι με τον χορό απο μικρή ηλικία οπως και με το Θέατρο επίσης.Στον Ελεύθερο μου χρόνο μου αρέσει να είμαι με άτομα που αγαπώ.


2) Ποια ήταν η αφορμή για να ασχοληθείτε με το χώρο της μόδας;
Αφορμή ακριβώς δεν θα το έλεγα αλλα λογο του οτι απο μικρή ηλικία δεχόμουν αρκετό εκφοβισμό για τα κοίλα μου αποφάσισα μεγαλώνοντας αφού είδα οτι άλλαζα εξωτερικά να ασχοληθώ με το χώρο

3)Τι προϋποθέσεις έχει αυτό το επάγγελμα;
Προϋποθέσεις αυτό του επαγγέλματος για μένα είναι η αυτοπεποίθηση που πηγάζει μέσα απο κάθε γυναίκα αυτο είναι που της δίνει φινέτσα και ομορφιά.Επίσης υπομονή και σκληρή δουλειά!

4) Υπάρχει κάτι που να σε φοβίζει στον χώρο της ομορφιάς
Οχι δεν υπάρχει κατι που να με φοβίζει γενικά στην ζωή μου παρα μονο ο Θανατος!Εξάλλου ανταγωνισμός και ζήλια υπάρχουν παντού!

5)Πιστεύειs ότι μπορούν να δημιουργηθούν φιλίες στο χώρο του μοντέλινγκ;
Ναι πιστεύω οτι μπορούν να δημιουργηθούν φιλίες στο χώρο της μόδας,γιατί είναι ενα σχολείο,αποκτάς καθημερινά καινούριες γνώσεις..Και οπως στο σχολείο κάνεις φιλίες έτσι και στο χώρο της μόδας


6)Τι θα έλεγες ότι είναι το δυνατό σου σημείο οι φωτογραφίσεις  η πασαρέλα, τι προτιμάς;
Θα έλεγα οτι το δυνατό μου σημείο είναι η φωτογραφίσεις,γιατι περιέχουν μια θεατρικότητα την οποία αγαπω!Και γι'αυτό προτιμώ τις φωτογραφίσεις,χωρίς αυτό να σημαίνει οτι δεν θα δουλέψω και για την πασαρέλα.

7) Πως ανταποκρίνεσαι στις ανάγκες μιας επαγγελματικής φωτογραφίσεις;
Σε μια επαγγελματική φωτογράφηση παίζουν πολλά πράγματα ρόλο,όπως η ομάδα το θέμα της φωτογράφισης,αν θα υπάρξει συνεργασία με άλλο ή άλλα μοντέλα..Θεωρώ όμως τον εαυτό μου συνεργάσιμο.

8)Ποιο concept φωτογράφησης θα θεωρούσες εύκολο και ποιο δύσκολο;
Δεν πιστεύω οτι υπάρχουν εύκολα η δύσκολα concept,γιατί ακόμη και στα ποιό απλά πράγματα θα βρεθεί μια δυσκολία.

9) πιστεύεις ότι θα περάσεις στον τελικό; Αν ναι, πιστεύεις θα είσαι η νικήτρια;
 Πιστεύω πώς θα περάσω στον τελικό,αλλά δεν μπορώ να γνωρίζω αν θα είμαι η νικήτρια γιατί όλες οι διαγωνιζομενες είναι πολλοί καλές.

10) Ποια είναι τα επόμενα επαγγελματικά σου βήματα; Καθώς και τα όνειρα, οι φιλοδοξίες σου;
Τα επόμενα μου επαγγελματικά βήματα στο χώρο της μόδας είναι να κάνω μια φωτογράφιση στην Αθήνα μια πόλη που αγαπώ αρκετά.Τα όνειρα μου όμως και φιλοδοξίες μου είναι να τελειώσω πρώτα τις σπουδές μου και να δημιουργήσω μια δική μου ομάδα χορού.

11) Ποια είναι η άποψη σας για το γυμνό στο χώρο της μόδας
Το γυμνό για μένα στο χώρο της μόδας δεν είναι κατι που βλέπω με αρνητικό μάτι,αρκεί να μη γίνεται προκλητικά.Και οπως όλοι γνωρίζουμε πολλοί είναι οι διάσημοι/ες που χρειάστηκε να κάνουν γυμνό για χάρη κάποιο ιερό σκοπό όπως ο καρκίνος του μαστού.

12)Τι σας αρέσει να κάνετε τον ελεύθερο σας χρόνο;
Μου αρέσει να περνάω χρόνο με τους φίλους και την οικογένεια μου,να κάνω βόλτες μαζί του ή να μαζεύονται στο σπίτι μου και να τους μαγειρεύω

13)Τι πρέπει να διαθέτει ένας άντρας για να σας προσελκύσει;
 Ενας άντρας για μένα για να λέγεται άντρας πρέπει πρώτα να έχει αυτοπεποίθηση χωρίς να έχει μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του,να μην προσποιείται να είναι αληθινός και ειλικρινής.

14)Πες μας κάτι που νιώθεις ότι θέλεις να πεις σε όσους είναι κοντά σου κλείνοντας την συνέντευξη
Θέλω να πω στην οικογένεια μου που αυτοί περιλαμβάνει τους γονείς και τους φίλους μου,θα ήθελα λοιπόν να τους πω ενα συγγνώμη που τους ταλαιπωρώ με όλες αυτές τις ασχολίες που έχω,ενα μεγάλο Ευχαριστώ και ακόμα ποιό μεγάλο Σ'αγαπώ,που είναι δίπλα μου σε όλα!


 Aν θέλετε να στηρίξετε την αγαπημένη σας διαγωνιζόμενοι ψηφίστε στο
90040412



Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost