Σάββατο 18 Νοεμβρίου 2017

Αντρια Πατσαλου Εχω σαν στοχο να ακολουθησω τα χναρια της Κενταλ Τζενερ!!! BE THE NEXT MODEL SEASON4 CYPRUS


1: Πείτε μας κάποια πράγματα για τον εαυτό σας, μιλήστε μας για εσάς;
Ονομάζομαι Άντρια Πάτσαλου,είμαι 16 ετών και κατάγομαι από την Λάρνακα. Φοιτώ στο Λύκειο Βεργίνας και πηγαίνω Β'Λυκείου. Είμαι ονειροπόλος άνθρωπος και κυνηγάω τα όνειρα μου. Μου αρέσει να ταξιδεύω και να γνωρίζω νέους πολιτισμούς και κουλτούρες.



2: Ποια ήταν η αφορμή για να ασχοληθείτε με το χώρο της μόδας;
Καταρχάς πάντα μου άρεσε η ιδέα του μοντέλινγκ. Πιστεύω αυτό που με κρατούσε πίσω τόσο καιρό ήταν το άγχος και η φοβία του να μην ρισκάρω. Εξαρχής είχα και έχω σαν στόχο να ακολουθήσω τα χνάρια της Κένταλ Τζένερ. Έτσι όταν μου δόθηκε η ευκαιρία και η βοήθεια από τους γονείς μου τόλμησα να ασχοληθώ με το χώρο της μόδας.


3:Τι προϋποθέσεις έχει αυτό το επάγγελμα;
Όλος ο κόσμος όταν ακούσει για μοντέλα η σκέψη τους πηγαίνει σε ψηλά,λεπτά και όμορφα κορίτσια. Τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει κάπως αυτή η φιλοσοφία και κάθε κοπέλα με ανάλογες καμπύλες μπορεί να ασχοληθεί. Βέβαια οι προϋποθέσεις δεν είναι μόνο αυτές αλλά ένα άξιο μοντέλο πρέπει να είναι συνεργάσιμο,συνεπείς και πάντα να μπορεί να προσαρμοστεί εύκολα ακόμη και σε θέματα που δυσκολεύεται.

4:Υπάρχει κάτι που να σε φοβίζει στον χώρο της ομορφιάς;
Όχι δεν με φοβίζει τίποτα πολύ απλά γιατί το έχω βάλει στόχο και με πείσμα θα πετύχω.


5:Πιστεύειs ότι μπορούν να δημιουργηθούν φιλίες στο χώρο του μοντέλινγκ;
Φυσικά πιστεύω μπορούν να δημιουργηθούν φιλίες δεν βλέπω το λόγο γιατί όχι! φτάνει να υπάρχει ειλικρίνεια και αλληλοσεβασμός.

6: Τι θα έλεγες ότι είναι το δυνατό σου σημείο οι φωτογραφίσεις ή η πασαρέλα, τι προτιμάς;
Όσο αφορά την πασαρέλα δεν το έχω δοκιμάσει,όμως ανυπομονώ για την πρώτη φορά. Όσο για την φωτογράφηση είμαι σε καλό δρόμο έτσι θεωρώ ότι είναι το πιο δυνατό μου σημείο.


7:Πως ανταποκρίνεσαι στις ανάγκες μιας επαγγελματικής φωτογραφίσεις;
Σίγουρα όταν μας δοθεί ένα θέμα πρέπει να μπορούμε να το ψάξουμε αρκετά καλά για να μπορούμε να προσαρμοστούμε και να το υποστηρίξουμε ανάλογα.

8:Ποιο concept φωτογράφησης θα θεωρούσες εύκολο και ποιο δύσκολο;
Αναμφίβολα η πιο εύκολη φωτογράφηση κατά την άποψη μου είναι η ομαδική όταν είσαι με άλλα άτομα γιατί υπάρχει συνεργασία,αλληλοβοήθεια και καταπολεμάς το άγχος πιο εύκολα. Ενώ δύσκολη φωτογράφηση είναι η ατομική αφού η κάθε λεπτομέρεια είναι σημαντική και όλα πρέπει να είναι στην εντέλεια.

9:πιστεύεις ότι θα περάσεις στον τελικό; Αν ναι, πιστεύεις θα είσαι η νικήτρια;
Ναι πιστεύω θα περάσω στον τελικό. Μακάρι να είμαι η νικήτρια γιατί αυτός είναι ο στόχος μου.


10: Ποια είναι τα επόμενα επαγγελματικά σου βήματα; Καθώς και τα όνειρα, οι φιλοδοξίες σου;
Μα φυσικά θα ήθελα να ασχοληθώ στο χώρο αυτό γι'αυτό και είμαι εδώ. Θα κυνηγήσω κάθε ευκαιρία που θα μου δοθεί στο μέλλον.

11:Ποια είναι η άποψη σας για το γυμνό στο χώρο της μόδας;
Διαφωνώ με το γυμνό απόλυτα. Πιστεύω πως δεν έχει θέση στο χώρο της μόδας.

12:Τι σας αρέσει να κάνετε τον ελεύθερο σας χρόνο;
Ο ελεύθερος χρόνος για εμένα είναι περιορισμένος, αλλά όταν μου δίνετε τον περνάω διασκεδαστικά με τις φίλες μου κάνοντας ψώνια,βλέποντας ταινίες και γενικότερα κάθε δευτερόλεπτο για εμάς είναι πολύτιμο.

13:Τι πρέπει να διαθέτει ένας άντρας για να σας προσελκύσει;
Να είναι όμορφος,με καλό χαρακτήρα, να έχει αυτοπεποίθηση και κυρίως να με κάνει να νιώθω ξεχωριστή και ασφαλές δίπλα του.

14: Πες μας κάτι που νιώθεις ότι θέλεις να πεις σε όσους είναι κοντά σου κλείνοντας την συνέντευξη.
Θέλω να ευχαριστήσω του γονείς μου που με έχουν βοηθήσει στο να πραγματοποιήσω το όνειρο μου. Επίσης τους φίλους μου αλλά και την υπόλοιπη οικογένεια μου που με στηρίζουν συνεχώς. Σας αγαπώ αφάνταστα!

15:Ποια είναι τα όνειρα σου για το μέλλον
Όταν τελειώσω το σχολείο κυρίως μου στόχος είναι να σπουδάσω ιατρική όπου τελειώνοντας να ενταχθώ στην ομάδα των γιατρών χωρίς σύνορα. Παράλληλα θα ήθελα να ασχοληθώ πάρα πολύ πιο επαγγελματικά με το μοντέλινγκ για να εκπληρωθεί μαζί και το όνειρο μου αυτό.

Aν θέλετε να στηρίξετε την αγαπημένη σας διαγωνιζόμενοι ψηφίστε στο 90040411


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost