Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2017

KLEONIKI SOTIRIOU ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Ο ΧΩΡΟΣ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ.... BE THE NEXT MODEL CYPRUS



1. Πείτε μας κάποια πράγματα για τον εαυτό σας, μιλήστε μας για εσάς; 

Με λένε Κλεονίκη Σωτηρίου και κατάγομαι από την Λεμεσό. Σπούδασα αισθητικός και εργάζομαι στο Artisti Capelli. Παρακολούθησα κάποια μαθήματα modelling στην Λεμεσό και πέρσι στο Diva Models Agency.



2. Ποια ήταν η αφορμή για να ασχοληθείς με τον χώρο της μόδας;

Πάντα μου άρεσε ο χώρος της μόδας και ήθελα να ασχοληθώ. Από μικρή μου άρεσε να κάνω διάφορες πόζες μπροστά στον καθρέφτη και να διαβάζω περιοδικά μόδας. Η μητέρα μου με έπεισε να παρακολουθήσω κάποια μαθήματα και έτσι έκανα.


3. Τι προϋποθέσεις έχει αυτό το επάγγελμα; 

Σίγουρα αυτό το επάγγελμα προϋποθέτει κάποια στοιχεία όπως η κοπέλα να είναι εμφανίσιμη, να έχει καλό χαρακτήρα και το πιο σημαντικό να είναι συνεργάσιμη.

4. Υπάρχει κάτι που σε φοβίζει στον χώρο;

Δεν με φοβίζει κάτι μέχρι στιγμής.

5. Πιστεύεις ότι μπορούν να δημιουργηθούν φιλίες στον χώρο του Modeling με τον ανταγωνισμό που επικρατεί; 

Πιστεύω είναι δύσκολο λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού που υπάρχει αλλά οι φίλες είναι σημαντικό κομμάτι στη ζωή άρα όταν είσαι ειλικρινής και θετική μπορείς να αποφύγεις τον ανταγωνισμό.

6. Τι θα έλεγες ότι είναι το δυνατό σου σημείο; Οι φωτογραφήσεις ή η πασαρέλα. Τι προτιμάς; 

Μου αρέσουν γενικά και τα δυο. Όμως η πασαρέλα έχει διαφορετικό αίσθημα. Δεν με πολύ αγχώνει ιδιαίτερα μόνο στην αρχή και μετά μου φεύγει.


7. Πως ανταποκρίνεσαι στις ανάγκες μιας επαγγελματικής φωτογράφησης; 

Πάντα πάω και είμαι προετοιμασμένη και μελετώ από πριν όταν ήδη ξέρω το concept για να μπορώ να είμαι άνετη χωρίς να αγχωθώ και να μην δυσκολέψω τον φωτογράφο.

8. Πιο concept φωτογράφησης θα θεωρούσες εύκολο και πιο δύσκολο; 

Όλα τα concept έχουν το καθένα ξεχωριστά την δυσκολία τους, όμως όταν πας και είσαι έτοιμη και δεν υπάρχει το άγχος μπορεί να βγει ένα καλό αποτέλεσμα.

9. Πιστεύεις ότι θα περάσεις στον τελικό; Αν ναι, πιστεύεις θα είσαι η νικήτρια; 

Πιστεύω πως ναι, το θέλω παρά πολύ και είναι ένα από τα όνειρα μου. Και να μην βγω νικήτρια θα πάρω την εμπειρία και καλά πράγματα από αυτόν τον διαγωνισμό.


10. Ποια είναι τα επόμενα σου επαγγελματικά βήματα; Καθώς και τα όνειρα, οι φιλοδοξίες σου; 

Θα ήθελα πολύ να συνεργαστώ με διάφορους fashion designer και να κάνω πολλά ακόμη fashion show.

11. Ποια είναι η άποψη σου για το γυμνό στον χώρο της μόδας; 

Δεν θα το έκανα ποτέ. Αν όμως ήταν για φιλανθρωπικό σκοπό όπως ο καρκίνος του μαστού ίσως θα το έκανα.

12. Τι σας αρέσει να κάνετε τον ελεύθερο σας χρόνο; 

Στον ελεύθερο μου χρόνο ασχολούμαι με τον χορό και συγκεκριμένα με το Latin. Ασχολούμαι εδώ και 7 χρόνια. Ακόμη μου αρέσει να πηγαίνω για ψώνια με τις φίλες μου και να βγαίνουμε έξω.


13. Τι πρέπει να διαθέτει ένας άντρας για να σε προσελκύσει; 

Να είναι έξυπνος, σοβαρός, προσγειωμένος, να μπορεί να σταθεί στα πόδια του και να με κάνει να νιώθω ξεχωριστή δίπλα του.

14. Πες μας κάτι που νιώθεις ότι θέλεις να πεις σε όσους είναι κοντά σου κλείνοντας την συνέντευξη; 

Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην εργοδότρια μου που είναι πάντα δίπλα μου και με στηρίζει σε ότι κι αν κάνω την συνάδελφο μου, τις φίλες μου και τους γονείς μου αλλά προπάντων το αγόρι μου που αν και δεν ήταν σύμφωνος με την απόφαση μου να είμαι σε αυτόν τον διαγωνισμό αλλά παρόλα αυτά εγώ τον αγαπώ και τον ευχαριστώ που είναι στην ζωή μου...

15. Ποια είναι τα όνειρα σου για το μέλλον; 

Θα ήθελα να ασχοληθώ με το modeling αλλά παράλληλα να συνεχίσω να εργάζομαι σαν αισθητικός που είναι το επάγγελμα μου και να καταφέρω να κάνω κάποια μαθήματα μακιγιάζ αλλά και να κάνω οικογένεια.

Aν θέλετε να στηρίξετε την αγαπημένη σας διαγωνιζόμενοι ψηφίστε στο 90040403


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost