Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017

Θεοδώρα Σάββα Έχω πολλά όνειρα και στόχους και προσπαθώ κάθε μέρα να φτάσω πιο κοντά. Be the next model Cyprus SEASON4


1)Πείτε μας κάποια πράγματα για τον εαυτό σας, μιλήστε μας για εσάς;
Ονομάζομαι Θεοδώρα Σάββα, κατάγομαι από την Λάρνακα και είμαι 17 ετών. Φοιτώ στην Τεχνική σχολή Λάρνακας στον κλάδο fashion designer, στο Γ΄ έτος. Χαρακτηριστικό του εαυτού μου είναι η μόδα, αφού μέσα από αυτήν εκφράζομαι, φυσικά με το δικό μου στιλ γιατί δεν θέλω να ταυτίζομαι με διασημότητες ή να ακολουθώ κατά γράμμα την μόδα. Έχω πολλά όνειρα και στόχους και προσπαθώ κάθε μέρα να φτάσω πιο κοντά.



2) Ποια ήταν η αφορμή για να ασχοληθείτε με το χώρο της μόδας;
Από μικρή είχα μια ιδιαίτερη κλίση στην μόδα, στις φωτογραφίσεις και σε ότι έχει να κάνει με τον χώρο του μόντελινγκ, όνειρο μου ήταν να γίνω ένα διάσημο μοντέλο. Ξεκίνησα όταν ήμουν 9 ετών και το συνεχίζω μέχρι σήμερα, είναι κάτι που το αγαπώ πάρα πολύ και κάθε μέρα μαθαίνω όλο και πιο καινούρια πράγματα και ανεβαίνω ένα σκαλί πιο πάνω. Δεν έχω κάποιο είδωλο, δεν θέλω να μοιάσω σε καμιά διασημότητα γιατί θέλω να ξεχωρίσω για την δική μου προσωπικότητα. Όμως αν με ρωτούσαν πιο μοντέλο μου αρέσει και πιο θεωρό ότι είναι σπουδαία προσωπικότητα στο χώρο αυτό θα έλεγα η Naomi Campbell.


3)Τι προϋποθέσεις έχει αυτό το επάγγελμα;
Η γνώμη η δική μου που πλέον το βλέπουμε και πιο συχνά είναι ότι έχει περάσει η εποχή που για να γίνεις μοντέλο έπρεπε να έχεις ιδανικές αναλογίες και κλασική ομορφιά, το μέλλον ανήκει στις διαφορετικές. Αν όντως μια κοπέλα τα κατέχει αυτά καλώς, αν όχι, αυτό στις μέρες μας δεν απασχολεί και τόσο αφού κάθε τύπος σώματος, ύψους ή και ομορφιάς μπορεί να γίνει μοντέλο και να αναδείξει αυτό που τις δίνεται σωστά χωρίς όμως να εκτεθεί η ίδια. Επίσης θεωρώ ότι όλα αυτά έρχονται δεύτερα αφού μπροστά θα τις πάει η προσωπικότητα τους και η σωστή αντιμετωπίσει και συνεργασία.

4) Υπάρχει κάτι που να σε φοβίζει στον χώρο της ομορφιάς
Όχι δεν με φοβίζει τίποτα στο χώρο της ομορφιάς. Δεν βρίσκω το λόγο να υπάρχει φόβος, όταν αγαπάς αυτό που κάνεις και είσαι εντάξει με τον εαυτό σου

5)Πιστεύειs ότι μπορούν να δημιουργηθούν φιλίες στο χώρο του μοντέλινγκ;
Φυσικά και το πιστεύω! Άλλωστε γιατί όχι. Όταν συνεργάζεσαι με αρκετές κοπέλες είναι σίγουρο ότι θα υπάρχουν πολλά κοινά μεταξύ μας , θα εκφράζονται απόψεις, θα βοηθά η μία την άλλη και έτσι θα ξεκινήσουν να χτίζονται φιλίες. Όμως πιστεύω ότι υπάρχει και ένας ανταγωνισμός αφού όλες έχουν τον ίδιο στόχο!


6)Τι θα έλεγες ότι είναι το δυνατό σου σημείο οι φωτογραφίσεις  η πασαρέλα, τι προτιμάς; Πιστεύω πως είμαι και στα δύο αρκετά καλή αφού έχω αρκετά χρόνια πείρας. Αυτό που μου αρέσει περισσότερο όμως είναι η πασαρέλα για τον λόγο ότι στη πασαρέλα φανερώνεται ένας δυναμισμός και μια αυτοπεποίθηση που για λίγα λεπτά σε κάνουν να μοιάζεις σαν μία σταρ.

7) Πως ανταποκρίνεσαι στις ανάγκες μιας επαγγελματικής φωτογραφίσεις;
Κάθε επαγγελματική φωτογραφίσει για μένα απαιτεί ένα καλό διάβασμα και μια σωστή προετοιμασία. Για να βγει ένα σωστό αποτέλεσμα χρειάζεται επαγγελματισμός και συνεργασία.

8)Ποιο concept φωτογράφησης θα θεωρούσες εύκολο και ποιο δύσκολο;
Δεν θεωρό ότι υπάρχουν δύσκολες και εύκολες φωτογραφίσεις αν είσαι προετοιμασμένη από πριν. Λίγοι δυσκολία όμως νομίζω έχουν τα concept φωτογραφίσεις που είναι κοντινά που είναι βασισμένα στο πρόσωπο, γιατί πρέπει να βρεις το κατάλληλο ύφος το σωστό προφίλ και φυσικά να έχεις φωτογένεια, μια φωτογράφιση που δεν έχει κοντινά νομίζω είναι ευκολότερη αφού μπορείς να παίξεις με το σώμα σου και να δημιουργήσεις ένα ωραίο αποτέλεσμα.


9) πιστεύεις ότι θα περάσεις στον τελικό; Αν ναι, πιστεύεις θα είσαι η νικήτρια;
Ναι θέλω να πιστεύω πως θα είμαι στο τελικό και πια δεν θα ήθελε φυσικά να είναι νικήτρια! Δεν ξέρω αν θα είμαι νικήτρια γιατί υπάρχουν πολλά κορίτσια που είναι άξιες για αυτό τον τίτλο, αυτό όμως θα το κρίνουν οι κριτές.

10) Ποια είναι τα επόμενα επαγγελματικά σου βήματα; Καθώς και τα όνειρα, οι φιλοδοξίες σου;
Δεν θα σταματήσω αυτό που κάνω, θα συνεχίσω για να φτάσω στο τελικό μου στόχο. Είδη ασχολούμαι με αυτό επαγγελματικά. Ίσως το συνεχίσω και στο εξωτερικό που μπορεί πιο εύκολα να μου ανοιχτούν μεγάλες ευκαιρίες. Φυσικά θα κυνηγήσω κάθε ευκαιρία που μου δίνεται τώρα μέχρι να αποφασίσω για το εξωτερικό.

11) Ποια είναι η άποψη σας για το γυμνό στο χώρο της μόδας;
Σε γενικές γραμμές διαφωνώ με το γυμνό. Δεν θα έκανα ποτέ μια φωτογράφιση γυμνή για να μπει σε ένα περιοδικό απλά ή για κάποιο διαγωνισμό. Θα την έκανα αν ήταν για φιλανθρωπικό σκοπό και όχι τελείως γυμνή όμως.


12)Τι σας αρέσει να κάνετε τον ελεύθερο σας χρόνο;
Τον ελεύθερο μου χρόνο μου αρέσει να το περνάω με την οικογένεια μου και τους φίλους μου! Επίσης όταν έχω ελεύθερο χρόνο τις περισσότερες φορές πηγαίνω για ψώνια ή σχεδιάζω ρούχα.

13)Τι πρέπει να διαθέτει ένας άντρας για να σας προσελκύσει;
Να είναι όμορφος, έξυπνος να μην φοβάται να με διεκδικήσει δηλαδή να είναι δυναμικός και κυρίως πρέπει να ξέρω ότι θα είναι δίπλα μου σε ότι αποφασίσω να σέβεται τις αποφάσεις μου και να με υποστηρίζει σε κάθε βήμα της ζωής μου.

 14)Πες μας κάτι που νιώθεις ότι θέλεις να πεις σε όσους είναι κοντά σου κλείνοντας την συνέντευξη
 Θέλω να ευχαριστήσω τους γονείς που είναι δίπλα μου και με στηρίζουν και αναγνωρίζουν την αγάπη μου για αυτό που κάνω, τους φίλους μου και φυσικά την υπόλοιπη οικογένεια μου που είναι επίσης δίπλα μου και με στηρίζουν. Θέλω να τους πω ένα μεγάλο ευχαριστώ και ένα μεγάλο σας αγαπώ.

15) Ποια είναι τα όνειρα σου για το μέλλον
Όταν τελειώσω το σχολείο σε λίγο καιρό προτεραιότητα μου είναι να σπουδάσω καθηγήτρια fashion designer στην Κύπρο και μετά το master μου στην Ιταλία! Σε όλα αυτά φυσικά είναι και το μόντελινγκ που θα το κάνω παράλληλα με τις σπουδές μου.

 Aν θέλετε να στηρίξετε την αγαπημένη σας διαγωνιζόμενοι ψηφίστε στο 90040408



Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost