Σάββατο 18 Νοεμβρίου 2017

Σαββια Σωτηριου ηταν το ονειρο μου απο μικρη να ασχοληθω με το modeling ..... Be the next model season 4 Cyprus


1:  Πείτε μας κάποια πράγματα για τον εαυτό σας, μιλήστε μας για εσάς;
Ονομάζομαι Σαββια Σωτηρίου,είμαι 16.5 χρονών,κατάγομαι από την Λάρνακα και είμαι μαθήτρια της Α' Λυκείου. Όσον αφορά τον χώρο του modeling, έχω ασχοληθεί παλαιότερα αλλά για λόγους υγείας είχα σταματήσει και τώρα μου δόθηκε η ευκαιρία να ασχοληθώ ξανά και να συμμετέχω στον διαγωνισμό.


2: Ποια ήταν η αφορμή για να ασχοληθείτε με το χώρο της μόδας; 
Ήταν το όνειρό μου από μικρή να ασχοληθώ με το modeling, βλέποντας περιοδικά που είχαν σχέση με αυτό και στην τηλεόραση διαγωνισμούς. Η αφορμή όμως ήταν τα σχόλια των δικών μου ανθρώπων και φίλων πως διαθέτω σχεδόν όλα τα προσόντα για να γίνω μοντέλο και έτσι πήρα την απόφαση να ασχοληθώ με τον χώρο της μόδας.




3:Τι προϋποθέσεις έχει αυτό το επάγγελμα;
 Όσον αφορά τις προϋποθέσεις του επαγγέλματος,σε ένα μοντέλο δεν αρκεί μόνο η εξωτερική εμφάνιση, αλλά να έχει εξίσου καλό χαρακτήρα και πάνω από όλα αξιοπρέπεια.

4 Υπάρχει κάτι που να σε φοβίζει στον χώρο της ομορφιάς;
 Δεν υπάρχει κάτι που να με φοβίζει στον χώρο της ομορφιάς. Με θυμώνει όμως αφάνταστα η αδικία που επικρατεί και το μέσο που υπάρχει γενικότερα στον χώρο.

5: Πιστεύειs ότι μπορούν να δημιουργηθούν φιλίες στο χώρο του μόντελινγκ με τον ανταγωνισμό που επικρατεί;
Πιστεύω ότι μπορούν να δημιουργηθούν φιλίες στο χώρο ανάλογα με τον χαρακτήρα και τις αξίες που διαθέτει η καθεμία από τις κοπέλες και φυσικά από τον ανταγωνισμό που υπάρχει.


6: Τι θα έλεγες ότι είναι το δυνατό σου σημείο οι φωτογραφίσεις ή η πασαρέλα, τι προτιμάς; 
 Θα έλεγα ότι είναι οι φωτογραφίσεις, βέβαια εννοείται ότι μου αρέσουν και τα 2 αλλά ο φακός σου εμπνέει ένα απίστευτο αίσθημα μοναδικότητας. Μπορώ να πω ότι μόλις πάω για φωτογράφηση και αντικρίζω τον φακό ξεχνώ το άγχος που είχα λίγο πριν.

7: Πως ανταποκρίνεσαι στις ανάγκες μιας επαγγελματικής φωτογραφίσεις;
 Για αρχή μόλις μου δοθεί το Concept το μελετώ για να δω τι πόζες μπορώ να κάνω έτσι ώστε να διευκολύνω και τον φωτογράφο την ώρα της φωτογράφησης αλλά και τον εαυτό μου.

8: Ποιο Concept φωτογράφησης θα θεωρούσες εύκολο και ποιο δύσκολο;
Πιστεύω πως όλα τα Concept έχουν την δυσκολία τους και αυτό που θα έλεγα ως συμβουλή είναι πως όλες οι κοπέλες θα πρέπει να μελετάμε και να είμαστε προετοιμασμένες και οργανωμένες έτσι ώστε να μπορούμε να δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό.


9: Πιστεύεις ότι θα περάσεις στον τελικό; Αν ναι, πιστεύεις θα είσαι η νικήτρια;
Θέλω να περάσω στον τελικό, πιστεύω ότι έχω τα προσόντα. Θέλω να πιστεύω ότι μπορώ να τα καταφέρω και να είμαι η νικήτρια. Άλλωστε αυτός είναι και ο στόχος μου.

10: Ποια είναι τα επόμενα επαγγελματικά σου βήματα; Καθώς και τα όνειρα, οι φιλοδοξίες σου;
Αυτό εξαρτάται καθαρά από τις ευκαιρίες που μπορεί να μου δοθούν. Εννοείται ότι αφού μπήκα στο χώρο της μόδας θα ήθελα να κάνω κάποια επαγγελματικά βήματα στο χώρο αυτό.

11: Ποια είναι η άποψη σας για το γυμνό στο χώρο της μόδας;
 Διαφωνώ με αυτό το Concept, θα το έκανα όμως μόνο για φιλανθρωπικό σκοπό. Εννοείται όμως αν δεν έφερνα σε δύσκολη θέση τον εαυτό μου και τους δικούς μου ανθρώπους.

12 :Τι σας αρέσει να κάνετε τον ελεύθερο σας χρόνο;
Στον ελεύθερο μου χρόνο μου αρέσει να ασχολούμαι με την γυμναστική και το τραγούδι. Επίσης μου αρέσει να περνώ χρόνο με το οικογενειακό μου περιβάλλον και τους φίλους μου.

13:Τι πρέπει να διαθέτει ένας άντρας για να σας προσελκύσει;
Αρχικά, για να σε προσελκύσει ένας άντρας πρέπει πρώτα να τον γνωρίσεις. Για μένα δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο η εξωτερική εμφάνιση όσο ο χαρακτήρας. Δηλαδή, θα ήθελα ένας άντρας να διαθέτει χιούμορ, να είναι δυναμικός και πάνω από όλα να ξέρει τι σημαίνει η λέξη σεβασμός.


14: Πες μας κάτι που νιώθεις ότι θέλεις να πεις σε όσους είναι κοντά σου κλείνοντας την συνέντευξη.
Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένεια και τους φίλους μου για την στήριξη και την κατανόηση που μου δείχνουν. Η υπόσχεση που τους δίνω είναι πως θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και τους αγαπώ πολύ!

15 :Ποια είναι τα όνειρα σου για το μέλλον;
Αρχικά, στόχος μου είναι να τελειώσω το σχολείο μου, στη συνέχεια να σπουδάσω ψυχολογία, επίσης να ασχοληθώ πιο επαγγελματικά με το modeling γιατί είναι κάτι που αγαπώ και το ονειρεύομαι από μικρή και τέλος να αποκτήσω την δική μου οικογένεια.

Aν θέλετε να στηρίξετε την αγαπημένη σας διαγωνιζόμενοι ψηφίστε στο  90040410


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost