Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013

Ειναι απο τα καλυτερα κοριτσια στο χωρο της Κυπριακης μοδας... Δειτε την κοπελα που σας μιλαμε...



Ονομάζεται Σουζάνα Πασεινίδου: Σέξι μοντέλο και... λογίστρια!...
Ασχολείται με το χώρο της μόδας τα τελευταία οκτώ χρόνια κι έχει συνεργαστεί με πολλούς σχεδιαστές. η ίδια όμως μιλώντας στο LMA δεν κρυβεί την μεγάλη της αδυναμία:«Ξεχωρίζω την Ratt by Rita Attala, χωρίς να θέλω να υποτιμήσω οποιονδήποτε άλλον».

Με το μόντελινγκ ασχολήθηκε εντελώς τυχαία. Η ίδια θυμάται: “Είχα πάει μαζί με τη ξαδέλφη μου να κάνει φωτογράφηση κι εκεί μου πρότειναν να κάνω κι εγώ. Η πρώτη φωτογράφηση που έκανα ήταν με τον Μάριο Παπακυπριανού, ο οποίος και με βοήθησε στην αρχή της καρριέρας μου και τον ευχαριστώ πολύ!”

-Τι δεν θα ξεχάσεις ποτέ μέχρι σήμερα από μία επίδειξη μόδας που έχεις συμμετάσχει.

-Πέρσι το καλοκάιρι σε μία επίδειξη μας κόλλησαν ψεύτικες βλεφαρίδες, με αποτέλεσματο ένα μάτι μου να κολλήσει και να μην ανοίγει για ώρες! Αξέχαστη εμπερία όμως ήταν και το “Athens Xclusive Designers Week” στο οποίο και συμμετείχα.

Όνειρό της να συνεργαστεί με την Victoria Secret, ενώ όταν δεν ασχολείται με μόδα και φωτογραφήσεις, δουλεύει ως λογίστρια σε ελεγκτικό γραφείο!

-Ποια μοντέλα ξεχωρίζεις στην Κύπρο;
 

-Υπάρχουν πολλά και αξιόλογα μοντέλα. Δύο από αυτές είναι η Ροζίτα Κεντάλα και η Άντρεα Κυριάκου.

-Μετά το μόντελινγκ σε τι θα αφιερωθείς;

-Εννοείται ότι το μόντελινγκ, δεν θα μπορούσε να βρίσκεται στους ορίζοντές μου σαν κάτι μόνιμο. Ευτυχώς οι γονείς μου πάντα με στήριζαν σε ό,τι κι αν έκανα κι έτσι με βοήθησαν να ολοκληρώσω τις σπουδές μου στα χρηματοοικονομικά, όπου και είναι ο τομέας μου και χτίζω μία παράλληλη καριέρα.
Η Σουζάνα δεν είναι ερωτευμένη και δεν έχει αγόρι! Οι ενδιαφερόμενοι ας προσέξουν τι λέει η ίδια για τον ιδανικό άντρα: “Δεν έχω κάποιο ιδανικό πρότυπο. Δεν δίνω σημασία στα εξωτερικά χαρακτηριστικά, στην εξωτερική εμφάνιση. Σημαντικό ρόλο για μένα παίζει ο χαρακτήρας και η προσωπικότητα του ανθρώπου που θα έχω δίπλα μου.”

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost