Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ….ΠΩΣ….

ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ      ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ: ΣΤΑΛΩ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

 Στάλω: Για φτάσει να παιχτεί μια παράσταση στο κοινό σίγουρα απαιτείται σκληρή δουλειά και υπομονή. Ο λόγος, είναι ότι πρέπει να συνεργαστείς με άλλους ανθρώπους που ο καθένας έχει τη δική του προσωπικότητα. Πως εσύ κατάφερες να αγαπάς αυτή τη διαδικασία, από τη μέρα που ξεκινά η πρώτη ανάγνωση μέχρι την πρεμιέρα;

 Θανάσης:  Έχει πολλά σκαμπανεβάσματα. Δεν είναι καθόλου εύκολο. Και ήταν πολύ δύσκολο στο ΘΟΚ γιατί ο σκηνοθέτης είχε πολλές φορές ηθοποιούς που δεν ήθελε να έχει, και αυτό έβγαζε μια ενεργεία όχι τόσο καλή με αποτέλεσμα να υπάρχουν πολλές συγκρούσεις. Τώρα στην παράσταση που είμαι εγώ στο «Άντρες γέρημους για όλα» , είμαστε μια ομάδα με ανθρώπους που επικοινωνούμε και από την πρώτη ανάγνωση ξέραμε ότι θα έχουμε επιτυχία επειδή ενεργειακά επικοινωνούσαμε,  γι’ αυτό έγινε και αυτό το μπαμ και χθες που ήρθαν στην παράσταση  κάποιοι άνθρωποι μου λένε «Πως επικοινωνείτε έτσι πάνω στη σκηνή;» . Αυτό είναι μαγικό, χωρίς να σημαίνει ότι δεν είχαμε και ‘μείς δυσκολίες στην ανάγνωση  ή στις πρόβες  και  δεν είχαμε και εμείς συγκρούσεις αλλά, όταν έχεις ανθρώπους που επικοινωνείς ,αυτές οι συγκρούσεις  ξεκαθαρίζουν τα πράγματα και βγαίνει αυτό το αποτέλεσμα. Ενώ, σε άλλες παράγωγες όταν δε μπορείς να ανταπεξέλθεις ενεργειακά κουμπώνεις και δε θα να βγει καλό αποτέλεσμα. Το χω παρατηρήσει, το χω ζήσει αυτό σε παράσταση, οι ηθοποιοί δεν είμαστε εύκολοι άνθρωποι.

Σ: Σε εξιτάρει δηλαδή η διαδικασία να πάρεις νέο έργο και να το δουλέψεις ;
Θ: Ναι βέβαια, μα αυτή είναι η μαγεία της δουλειάς μας.  Για παράδειγμα ο αδελφός μου που δουλεύει σε τράπεζα στην Ελλάδα, μου λέει δεν του αρέσει η δουλειά που κάνει και ότι τουλάχιστον εγώ κάνω αυτό που θέλω. Δε σημαίνει ότι εμείς που έχουμε επιλέξει να είμαστε ηθοποιοί ότι πάντα μας αρέσει αυτό που κάνουμε. Κάποια στιγμή μπορεί να παίξω στην τηλεόραση κάτι το οποίο θα το δω και δε θα μου αρέσει καθόλου ή και ρόλος  μπορεί να είναι αυτό, για τους έξω σημαίνει ότι αυτός που είναι ηθοποιός ότι του αρέσει αυτό που κάνει. Δεν είναι εύκολα τα πράγματα, καθόλου. Όπως και αυτή η επικοινωνία που έχουμε πάνω στη σκηνή και  το πόσο ωραία περνάμε πάνω στη σκηνή, δε σημαίνει ότι δεν έχει και το αντίθετο του κάτω από τη σκηνή.

Σ: Χρειάστηκε στη ζωή σου να συμμετέχεις σε μια παραγωγή μόνο για βιοποριστικούς λόγους;
Θ: Βέβαια. Εκεί μπορεί να μην ξέρεις πως θα εξελιχθεί και να το μετανιώσεις μετά. Έχω πει όχι, ενώ τα είχα ανάγκη  τα λεφτά και έχω πει όχι γιατί ευτυχώς έχω μια διαίσθηση που με βοηθάει και λέω ασ’  το καλυτέρα αυτό και μετά βγαίνω σωστός.
 Σ: Πιστεύεις ότι κάποιο από αυτά τα λάθος βήματα μπορεί να σου καταστρέψει την καριέρα;
Θ: Όχι, δεν καταστρέφονται έτσι οι καριέρες . Δε ζούμε στο Hollywood είμαστε προσγειωμένοι και ξέρουμε πολύ καλά που βαδίζουμε.

Σ: Θα συμμετείχες σε μια τηλεοπτική παραγωγή που θα ήταν για 5 χρόνια και θα την έβλεπε ο κόσμος καθημερινά; Αυτό θα σήμαινε ότι θα ταυτιζόσουν με τον ρόλο.
Θ: Μπορεί και να το έκανα. Έκανα χρόνια στο ΡΙΚ κάτι που με έχει σημαδέψει, παιδικό πρόγραμμα από το 1998 μέχρι το 2004 το οποίο 10 χρόνια μετά δείχνει επανάληψη και δίνω ακόμα αυτόγραφα για αυτό το πρόγραμμα. Και έρχονται πιτσιρίκια και μου λένε «Μα είστε ο Θανάσης που έκανε αυτό το πρόγραμμα;» και λέω «Ναι, είμαι ο Θανάσης ».  Και παιδιά που είναι φαντάροι ή κοπέλες που σπουδάζουν, είναι  πολύ σημαντικό αυτό είναι πολύ ωραίο να το νιώθεις. Υπήρχαν κάποιοι που πήγαν να βάλουν ταμπέλες, ότι ο Θανάσης κάνει μόνο παιδικό, ακόμα και στον ΘΟΚ.

Σ: Όταν σου πουν ότι θα συμμετέχεις σε ένα θέατρο τι είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι «Μακάρι να μην είναι έτσι.» ;
 Θ: Το πρώτο πράγμα που σκέφτομαι είναι να μην μπλοκάρω με τους ανθρώπους. Αν μπλοκάρω με τους ανθρώπους κλείνομαι και τέρμα. Δε θα δώσω τίποτα και το αποτέλεσμα θα είναι κακό. Μετά αν βρίσκω ενδιαφέρον το ρόλο και ύστερα να πάει καλά αυτό που με κόπο και μόχθο δουλεύαμε τόσο καιρό.
Σ:Δηλαδή είναι σημαντικό για σένα να κάνει εισιτήρια η παράσταση που θα συμμετέχεις, να τη δει ο κόσμος;
Θ: Βέβαια, αν δεν είναι σημαντικό αυτό ποιο είναι; Δεν πιστεύω στο θέατρο το οποίο θα παιχτεί για 2 άτομα. Και δεν ξέρω τι σημαίνει ποιοτικό και τι εμπορικό. Επειδή ήμουν χρόνια στον ΘΟΚ και δουλέψαμε κλασσικά έργα, αυτό που ζω τώρα στο'' Άντρες γέρημοι για όλα'' είναι σαν να πηγαίνω κάθε μέρα στο λούνα παρκ. Χωρίς να μειώνω τη δουλεία με την έννοια του ότι το ευχαριστιέσαι. Το σημαντικό είναι αυτό  να ευχαριστηθείς εσύ για να ευχαριστηθεί και ο άλλος.

 Σ: Πως είναι η συνεργασία σου με τους σκηνοθέτες; Πιστεύεις ότι κάποιοι όντος, στερούν την ελευθερία έκφρασης στον ηθοποιό;
Θ: Υπάρχουν σκηνοθέτες που με το που έρθουν στην ανάγνωση έχουν στο μυαλό τους κάτι συγκεκριμένο και λένε «Αυτό θέλω»,   τώρα εγώ αν μπορώ ή όχι άλλο θέμα. Πιστεύω περισσότερο στους ανθρώπους που θα δουν το υλικό που έχουν και μετά θα βγάλουν το αποτέλεσμα. Δε γίνεται διαφορετικά γιατί εκεί θα υπάρχει σύγκρουση. Πιστεύω στους σκηνοθέτες που έχουν στο μυαλό τους καθαρά τι θέλουν και αμέσως μετά μας χρησιμοποιούν στο ότι θα το προσαρμόσουν αυτό βάση του Θανάση για παράδειγμα. Συνήθως με αυτούς τους σκηνοθέτες τα πάμε καλά. Δε μπορώ τους σκηνοθέτες που έχουν παρωπίδες. Αυτοί μπλοκάρουν τα πράγματα και υπάρχουν οι συγκρούσεις. Μου έχει τύχει σε δουλεία, συνάδελφος ο όποιος να αρρωσταίνει πριν από την πρόβα, να κλαίει με μαύρο δάκρυ να μη μπορεί να αντέξει γιατί του κλείδωσε αυτό το κουτάκι που δε μπορούσε να ανοίξει και ήταν μαρτύριο γι αυτόν.


Σ: Φέτος, που μπορεί να σε δει ο κόσμος;                                                                                      
  Θ: Αφού έκλεισε ο κύκλος μου με τον ΘΟΚ, είχα μια εκπληκτική πρόταση από τον Χάρη Κκολό που διασκεύαζαν ένα κείμενο το « Full Monty»  από τη γνωστή ταινία, το διασκεύαζαν με το Χρίστο Γρηγοριάδη. Μου είπαν αυτός ο ρόλος του καλαμαρά είναι φτιαγμένος για σένα, βλέπουμε εσένα και  γραφούμε για σένα.  Με τον Χάρη έχω επικοινωνία χρόνια. Θεωρώ ότι είναι μια ψυχάρα καλοσυνάτη. Όποτε φτιάξαμε αυτή την παράσταση που είναι συμμετέχουν οι Κώστας Καζάκας, Ελενα Χριστοφή, Μαριέλλα Σαββίδου, Χάρης Κκολός, Χριστιάνα Αρτεμίου, Χρήστος Γρηγοριάδης, Αλκης Χρήστου, Βαλεντίνα Elsayed. Βγήκαμε πρεμιέρα πριν από ένα μηνά. Παίζουμε στο Ασμάτιον live κάθε Παρασκευή, Σάββατο 20:30 Κυριακή 18:30, γίνεται ένας πανικός. Είναι μεγάλη χαρά για μένα και για τους συναδέλφους επειδή το διασκεδάζουμε όσο δε μπορείς να φανταστείς . Ήδη συζητείται, ήδη είναι η παράσταση της χρονιάς.  Συμμετέχω και σε μια άλλη παράσταση που σκηνοθέτησε ο Γιώργος Τσιάκκας σε μουσική του Γιώργου Θεοφάνους. Ένα μιούζικαλ παιδικό,  το ''Άρα Μάρα Κουκουνάρα''. Παίζουμε στο θέατρο του δημαρχείου Λατσιών κάθε Σάββατο 16:00 και Κυριακή 11:00. Συμμετέχουν οι Ζωή Κυπριανού, Έλενα Χατζηαυξέντη, Χρήστος Νικολάου, Χριστιάνα Λάρκου, Γιώργος Α. Τσιάκκας, Χριστίνα Κωνσταντίνου, Άντρη Αγγελίδου. Είναι παράσταση που γεμίζει το θέατρο. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά για τον ηθοποιό. Τις χορογραφίες έχει κάνει η Αντιγόνη Τασουρή που έχει κάνει και στο ''Άντρες Γέρημοι για όλα''. Όποτε είναι μια χρόνια πολύ δυναμική και αισιόδοξη μέσα σε όλη αυτή τη μαυρίλα που υπάρχει. Από τηλεόραση φέτος δε μπορούσα να κάνω, παρόλο που είχα πρόταση από το Mega. Οπότε τώρα προχωράμε με αυτά που έχουμε είμαστε ευχαριστημένοι και θα έρθουν και τα καλύτερα.


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost