Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Kατερίνα θεοδώρου αναπληρωματική Στάρ Κύπρος 2013 μας μιλά αποκλειστικά......

 Κατερίνα θεοδώρου  αναπληρωματική Στάρ Κύπρος 2013


1)Πείτε μας κάποια πράγματα για τον εαυτό σας, μιλήστε μας για εσάς;

    Ονομάζομαι Κατερίνα Θεοδώρου και είμαι 18 ετών. Αποφοίτησα στο Λανίτειο Λύκειο Α’ και μένω στην
Λεμεσό. Ασχολούμαι με το modeling εδώ και τέσσερα χρόνια στο πρακτορείο Modelpro.  Αγαπώ  πολύ τον χώρο της μόδας γι' αυτό και ένα από τα όνειρα μου ήταν να λάβω μέρος στα καλλιστεία. Χαρακτηρίζω τον εαυτό μου αρκετά δυναμικό αλλά ταυτόχρονα και πολύ ευαίσθητο. Είμαι συνεργάσιμη, συνεπής και υπεύθυνη.


2.Υπάρχει κάτι που να σε φοβίζει στον χώρο της ομορφιάς;
  Σίγουρα ακόμη και αυτός ο χώρος έχει τις ιδιαιτερότητες του αλλά δεν έχω κάτι συγκεκριμένο που να με φοβίζει, αντίθετος μου αρέσει και το κάνω με πολύ θέληση αλλά σωστά και αξιοπρεπές.

3.Μια νέα, ωραία γυναίκα σίγουρα έχει καθημερινά πολλές προκλήσεις και στον χώρο σου ακόμα περισσότερες. Πως τις αντιμετωπίζεις;
 Είμαι απλά ο εαυτός μου και θεωρώ πως δεν έχω αλλάξει κάτι στο χαραχτήρα μου από την μέρα που άρχισα να ασχολούμαι με το χώρο αυτό. Αντιμετωπίζω την κάθε πρόκληση ανάλογα με το πώς θα με προσεγγίσει ο άλλος χωρίς να πιστεύω πως είμαι κάτι ανώτερο από αυτόν.
4..Έχεις σαν πρότυπο κάποιο μοντέλο;
 Δεν έχω συγκεκριμένα κάποιο πρότυπο,  αλλά θαυμάζω πολύ σαν μοντέλο την Adriana Lima γιατί είναι μια κοπέλα που πέτυχε αρκετά πράγματα σε αυτόν τον χώρο και κατάφερε να συνδυάσει την οικογένεια και το modeling όπου δεν είναι και  το πιο εύκολο πράγμα.
5..Πολλά νέα κορίτσια αντιμετωπίζουν κόμπλεξ με την εμφάνιση τους και μπλέκουν μέσα σε εξαντλητικές δίαιτες με συνέπεια τη νευρική ανορεξία. Έχεις έρθει αντιμέτωπη με αυτό το πρόβλημα;
Όχι,  ευτυχώς ποτέ μου δεν έφτασα σε αυτό το σημείο..  Δεν έχω κάποιο κόμπλεξ με τον εαυτό μου,  μ’ αρέσω έτσι όπως είμαι,  όπως με έπλασε ο Θεός και δεν νομίζω να έρθω κάποτε αντιμέτωπη με το πρόβλημα της νευρικής ανορεξίας γιατί πάν’ απ’ όλα μετράει η υγεία και μετά τα υπόλοιπα.

6.. Υπάρχει αξιοπρεπες ανταγωνισμός ή πίσω από τα χαμόγελα της πασαρέλας η μια προσπαθεί να βγάλει το μάτι της άλλης;
Πιστεύω πως υπάρχουν και τα δυο ιδικά στη Κύπρο που είμαστε ένα μικρό νησί και γνωρίζει ο ένας τον άλλον. Ο ανταγωνισμός όμως  πάντα θα υπάρχει γιατί στην ουσία ο καθένας θέλει να είναι ο καλύτερος και να ξεχωρίζει φτάνει όμως να το κάνει αξιοπρεπώς και χωρίς αντιζηλίες.
7..πιστευειs οτι μπορουν να δημιουργηθουν φιλιεs στο χωρο του μοντελινγκ με τον ανταγονισμο που επικρατη;
Λίγο δύσκολο αλλά πιστεύω πως υπάρχουν και οι εξαιρέσεις για μια νέα γνωριμία ή φιλία.
8.. Στις σχέσεις σου με τους άντρες βρίσκεις στήριξη και κατανόηση ή υπονομεύουν την προσπάθεια σου και σε ζηλεύουν;
Μου έτυχαν και τα δύο,  αλλά την ζήλια δεν την αντέχω με κάνει να ξενερώνω πολύ εύκολα.
9. Ποιά ήταν η εμπειρία σου στα φετινά καλλιστεία ;
Μπορώ να πω πως ήταν μια αξέχαστη εμπειρία αυτή που έζησα στα καλλιστεία γιατί με βοήθησε σε πολλούς τομείς όσο αφορά το χώρο του modeling αλλά και τον ίδιο μου τον εαυτό. Συνεργάστηκα με πολλά άτομα του χώρου αυτού και απέκτησα πολλές γνώσεις . Γενικά ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία που δεν πρόκριτε να ξεχάσω ποτέ μου.
10.  Εισαι ευχαριστημένη με το τίτλο που πήρες;
Είμαι ευχαριστημένη με την απόδοσή μου που αυτό σημαίνει ότι θα μπορούσα να τα πάω ακόμη καλύτερα. Παρ’ όλα αυτά σημασία έχει το τι θα κάνω από ‘δω και πέρα και ελπίζω ο τίτλος μου να με βοηθήσει και στο μέλλον.

11.Ποια είναι τα όνειρα σου για το μέλλον;
Τα όνειρα μου για το μέλλον είναι να αρχίσω της σπουδές μου να πάρω το πτυχίο μου αλλά και να συνεχίσω με το modeling και στο εξωτερικό γιατί είναι ένας από τους στόχους μου που θα ήθελα να εκπληρώσω.Φαντάζομαι τον εαυτό μου μια κοπέλα όπου μπορεί να συνδυάσει καριέρα και οικογένεια.











Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost