Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

Μόλις χώρισα... ώρα για νέο μαλλί!

Πολλές έρευνες έχουν δείξει πως μία από τις καλύτερες "θεραπείες" για να ξεπεραστεί ένας χωρισμός είναι ένα καλό ..κούρεμα! Ψάξαμε στο διαδίκτυο και βρήκαμε μερικά σχόλια από όσες το δοκίμασαν:

"Όταν χώρισα μετά από έξι μήνες σχέσης, ήμουν χάλια... Την επόμενη μέρα έκανα ένα κοντό hairstyle, ενώ τα μαλλιά μου ήταν μακριά με μπούκλες... Αυτό ήταν το νέο μου ξεκίνημα!"
Divya M, 21 χρονών
"Πιστεύω πως ο καλύτερος τρόπος να ξεπεράσεις έναν χωρισμό είναι κάνοντας κάτι που αγαπάς ειλικρινά. Για μένα, ήταν το να κάνω ένα όμορφο classy κούρεμα και μετά να βγω έξω. Το νέο μου κούρεμα με έκανε να νιώθω άλλος άνθρωπος. Τα μαλλιά μου ήταν μακριά μέχρι τον ώμο και το νέο μου κούρεμα ήταν πολύ trendy!"
Nikita, 23 χρονών
"Χώρισα μετά από 1,5 χρόνο σχέσης. Και ήθελα να του δείξω ότι προχωράω μπροστά. Για αυτό και έκανα μια ολοκληρωτική περιποίηση: νέο μαλλί, μανικιούρ, πεντικιούρ... Ήταν μια νέα εμπειρία που μου άξιζε!"
Panna, 20 χρονών
"Χώρισα πριν 2 εβδομάδες. Κατά βάθος το περίμενα και είχα ήδη αρχίσει να σκέφτομαι το επόμενο hairstyle μου νωρίτερα. Παίρνω πάρα πολλά εμψυχωτικά κομπλιμέντα από τότε που άλλαξα το μαλλί και μάλιστα πολλοί πλεόν προσέχουν και το tattoo μου!"
Christiana, 24 χρονών
Πολλές celebrities κάνουν ακριβώς το ίδιο κατά καιρούς... η Jennifer Love Hewitt, η Rihanna... Αχρείαστο να είναι, άλλα  φαίνεται πως το "break-up haircut" κάνει δουλειά :)
http://www.haircut.gr

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost