Η εταιρία Pivot Point International από το Illinois, δημοσίευσε πρόσφατα μια μελέτη στην οποία ερωτήθηκαν πάνω από 500 καταναλωτές για να απαντήσουν ποια είναι τα στοιχεία που αναζητούν σε έναν κομμωτή. Η μελέτη βοηθά ακόμη να καθιερωθούν οδοί επικοινωνίας μεταξύ καταναλωτών και κομμωτών.
Ανάμεσα στα κυριότερα σημεία της έρευνας, εντοπίστηκαν τα παρακάτω σημαντικά ευρήματα:
Περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές επισκέπτονται το κομμωτήριο έξι ή περισσότερες φορές το χρόνο.
Οι άνδρες έχουν περισσότερες πιθανότητες από τις γυναίκες να επισκεφθούν το κομμωτήριο 10 ή περισσότερες φορές ανά έτος (34% έναντι 19%).
Το κούρεμα και το χτένισμα είναι οι πιο δημοφιλείς υπηρεσίες τόσο στους άνδρες όσο και στις γυναίκες.
Περισσότερο από το 40% των γυναικών κάνουν υπηρεσίες χρώματος έναντι 16% των ανδρών που ερωτήθηκαν.
Οι ιδιοκτήτες κομμωτηρίων πρέπει να δώσουν προσοχή στις ακόλουθες πτυχές των επιχειρήσεών τους, καθώς οι καταναλωτές τις θεωρούν ιδιαίτερα σημαντικές:
Καθαριότητα του κομμωτηρίου
Ευκολία να βρίσκουν διαθέσιμο ραντεβού, όταν το χρειάζονται
Ο κομμωτής να είναι ακριβής στα ραντεβού του
Το κόστος των υπηρεσιών να είναι σύμφωνο με τις προσδοκίες τους
Η τοποθεσία του κομμωτηρίου να είναι βολική
Οι ώρες λειτουργίας να ταιριάζουν με το δικό τους πρόγραμμα
Οι καταναλωτές πολύ πιστοί στον κομμωτή τους.
Οι γυναίκες από 36 έως 60 ετών είναι οι πιο πιστές πελάτισσες. Μεταξύ των ανδρών, οι πιο πιστοί είναι στις ηλικίες 26-35. Περισσότεροι από τους μισούς πιστούς πελάτες επιλέγουν τον ίδιο κομμωτή για τρία χρόνια ή και περισσότερα.
Οι κομμωτές είναι έμπιστοι σύμβουλοι:
Όταν ζητήθηκε από τους καταναλωτές να σκεφτούν την εμπιστοσύνη τους προς τον κομμωτή τους σε σχέση με άλλους κλάδους παροχής υπηρεσιών, οι κομμωτές ήταν στο ίδιο επίπεδο με τον θεραπευτή και τον μηχανικό. Οι οργανωτές της έρευνας ερμηνεύουν αυτό το υψηλό συντελεστή εμπιστοσύνης, ως στοιχείο που επισημαίνει τη σπουδαιότητα της συνεχούς βελτίωσης των τεχνικών κομμωτικών δεξιοτήτων αλλά και των δεξιοτήτων επικοινωνίας μεταξύ κομμωτή και πελάτη μέσω της συνεχιζόμενης, δια βίου εκπαίδευσης.
Εκπαίδευση:
Όταν μαθαίνουν ότι ένας κομμωτής εκπαιδεύεται τακτικά, επηρρεάζεται η γνώμη των καταναλωτών. Έχουν μεγαλύτερο σεβασμό για τις προτάσεις styling που τούς κάνει, τον συστήνουν ευκολότερα σε συγγενείς και φίλους, ακούν περισσότερο τις συμβουλές του και ακόμη είναι πιο πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για τις υπηρεσίες ή τις αυξήσεις στις τιμές που ενδέχεται να κάνει ένα κομμωτήριο. Και αυτά επηρεάζουν περισσότερο τους πελάτες που "δοκιμάζουν" έναν κομμωτή, παρά το πιστό πελατολόγιο. Η συνεπής εκπαίδευση ως εκ τούτου, θα βοηθήσει ένα σαλόνι να διατηρήσει και να αποκτήσει πελάτες. Οι πελάτες πιστεύουν ότι τα σεμινάρια, οι τάσεις τις μόδας και της ομορφιάς, το διαδίκτυο και η τηλεόραση, είναι οι τρόποι με τους οποίους οι κομμωτές μαθαίνουν ό,τι νέο υπάρχει.
Η σχέση πελάτη - κομμωτή:
Ανάμεσα σε ό,τι είναι σημαντικό για τους πελάτες σχετικά με έναν κομμωτή, η φιλικότητα, οι τεχνικές του ικανότητες και ο βαθμός επαγγελματισμού είναι τα πιο κρίσιμα. Ακολουθούν: η ειλικρίνεια, το χιούμορ και η γνώση των προϊόντων.
Σε συνομιλίες με τον κομμωτή τους, οι γυναίκες επιλέγουν να συζητήσουν το χτένισμα ή το κούρεμα που επιθυμούν. Αυτό δείχνει ότι ο σωστός συμβουλευτικός ρόλος ενός κομμωτή είναι απαραίτητος για την οικοδόμηση μιας ισχυρής σχέσης με τις πελάτισσες. Οι γυναίκες θέλουν επίσης να συζητήσουν ποια προϊόντα να αγοράσουν, ποιο χρώμα μαλλιών είναι καλύτερο για αυτές, και, φυσικά, τα πρόσφατα gossips των διασήμων και τα τρέχοντα γεγονότα Πάνω απ 'όλα, οι καταναλωτές εκτιμούν τις συστάσεις του κομμωτή τους για τη φροντίδα των μαλλιών: περίπου το 60% λένε ότι πάντα ή σχεδόν πάντα βασίζεται στην εμπειρία του κομμωτή τους. Αυτή η εξάρτηση αυξάνεται δραματικά με τον αριθμό των ετών που ένας πελάτης παραμένει πιστός σε έναν κομμωτή.
Η απλή αναφορά των επιθυμιών παραμένει το πιο συχνό εργαλείο επικοινωνίας μεταξύ του κομμωτή και του πελάτη, κάτι που συνεπάγεται ότι ο κομμωτής θα πρέπει να έχει αναπτυγμένες επικοινωνιακές ικανότητες. Κάποιες πελάτισσες φέρνουν φωτογραφίες από περιοδικά, βιβλίά ή το διαδίκτυο. Εδώ πάλι, η τεχνολογία παίζει μόνο ένα μικρό ρόλο, καθώς μόνο το 6% δείχνει φωτογραφίες με smartphone, ενώ το 1% δείχνει φωτογραφίες σε iPad ή άλλο tablet.
Πηγη: http://www.modernsalon.com/features/What-Clients-Want-from-Hair-Stylists-136961578.html
Περισσότερα στο: Τι ψάχνουν οι πελάτες σε ένα κομμωτήριο; http://www.haircut.gr/nexthc/viewarticle.asp?a=2027#ixzz3pUU0CWC1
Under Creative Commons License: Attribution Share Alike