Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014

Βαλέρια Καμέρη πιστεύω πως η αποχώρηση μου ήταν αρκετά άδική ...........






















Πείτε μας κάποια πράγματα για τον εαυτό σας, μιλήστε μας για εσάς;


Ονομάζομαι Βαλέρια Καμέρη και γεννήθηκα στις 19 Ιουνίου 1995. Παρόλο που έχω Ουκρανικές ρίζες, έχω μεγαλώσει στην Κύπρο. Αυτή την στιγμή διαμένω στην Λευκωσία και σπουδάζω Διοίκηση Επιχειρήσεων και βρίσκομαι στο δεύτερο έτος. Με το modeling ασχολήθηκα από μικρή ηλικία αφού ταυτόχρονα είχα παρακολουθήσει και κάποια μαθήματα για τον χώρο αυτό. Έχω εργαστεί και επαγγελματικά στον τομέα αυτό. Φέτος έχω λάβει μέρος σε καλλιστεία της Κύπρου και ο αρχικός μου σκοπός ήταν η εμπειρία. Παρόλο αυτό πιστεύω πως η αποχώρηση μου ήταν αρκετά άδική αλλά ποτέ δεν τα βάζω κάτω, είμαι δυναμικό άτομο και γνωρίζω πολλά καλά τις δυνατότητες μου.























Πολλά νέα κορίτσια αντιμετωπίζουν κόμπλεξ με την εμφάνιση τους και μπλέκουν μέσα σε εξαντλητικές δίαιτες με συνέπεια τη νευρική ανορεξία. Έχεις έρθει αντιμέτωπη με αυτό το πρόβλημα;
Όχι ποτέ στην ζωή μου δεν ένιωσα κόμπλεξ με το σώμα μου για να προσπαθήσω να κάνω κάτι τέτοιο όμως αυτό το πρόβλημα είναι πολύ σοβαρό ειδικά για κοπέλες οι οποίες ασχολούνται με το modeling. Η γνώμη μου όμως είναι ότι το τελείως λεπτό κορμί δηλαδή μόνο κόκκαλο είναι απαίσιο. Η γυναίκα πρέπει πάντα να μοιάζει με γυναίκα και όχι σαν ένα κρεμαστάρι ρούχων. Όσο αφορά εμένα προσπαθώ να κρατώ τις φόρμες μου με γυμναστική και καλή διατροφή χωρίς όμως να απαγορεύω κάτι στον εαυτό μου.






Τι θα έλεγες ότι είναι το δυνατό σου σημείο οι φωτογραφίσεις ή η πασαρέλα, τι προτιμάς;
Μου αρέσουν πολύ και τα δύο αλλά αν θα είχα να επιλέξω ανάμεσα στα δύο θα επέλεγα περισσότερο την πασαρέλα επειδή είναι κάτι σε κίνηση και ακολουθεί η μουσική.




Στις σχέσεις σου με τους άντρες βρίσκεις στήριξη και κατανόηση ή υπονομεύουν την προσπάθεια σου και σε ζηλεύουν;
Μου έχουν τύχει και τα δύο όμως την υπερβολική ζήλια δεν την αντέχω. Σίγουρα όμως στην σχέση πρέπει να υπάρχουν και υποχωρήσεις, λογικοί περιορισμοί και από τις δύο μεριές γιατί όταν είσαι σε δεσμό με ένα άτομο πρέπει να αντιμετωπίζεις όλα διαφορετικά και να σκέφτεσαι τον άλλο δίπλα σου. Όμως για όλα υπάρχει ένα μέτρο.


Ποια είναι τα όνειρα σου για το μέλλον;

Το αρχικό μου όνειρο για το μέλλον είναι να τελειώσω πολύ καλά τις σπουδές μου και να πάρω όλα τα διπλώματα μου. Θέλω να αφοσιωθώ πλήρως στις σπουδές μου επειδή αυτό σίγουρα θα μου προσφέρει καλό μέλλον. Σήμερα σε έτσι κρίσιμη εποχή όσο περισσότερες γνώσεις έχεις τόσο καλύτερο. Όσο αφορά το modeling θέλω να υπενθυμίσω πως ποτέ δεν θα πάψει αυτός ο χώρος να με ενθουσιάζει και πάντα θα το έχω σαν χόμπι. Ίσως μελλοντικά θα πάω εξωτερικό και με την πρώτη ευκαιρία θα ασχοληθώ πιο σοβαρά με αυτό το τομέα αλλά στην Κύπρο μόνο αυτό δεν προσφέρει κάτι.












hair stylist : Antreas Divine
photography: Antreas Divine
Model; Victoria Kameri
location:veregaria
 
















Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost