Σάββατο 2 Δεκεμβρίου 2017

Bella Stefanova Όταν αγαπας κατι πρεπει να το αγαπας σε ολους τους τομεις δηλαδη ολοκληρωτικα. BE THE NEXT MODEL CYPRUS SEASON4


1.Πείτε μας κάποια πράγματα για τον εαυτό σας, μιλήστε μας για εσάς;

 Oνομάζομαι Μπέλλα Ραφαέλλα καιείμαι 20 χρονών. Είμαι μισή μισή, κατάγομαι απο Βουλγαρία και Κύπρο. Είμαι χορτοφάγος αλλά αρέσει πολύ το ψάρι. Αρέσει πολύ η ποδηλασία και η γιόγκα. Είναι η μόνη γυμναστική που κάνω το οποίο διατηρούμε. Αγαπώ και λατρεύω την υγιεινή ζωή. Τρώω πολύ υγιεινά καθημερινός αλλά κάποτε όπως όλοι μας  ΄¨κλέυουμ娨 όμως πάλι έχω προτίμηση προς υγιεινά φαγητά  Έπρεπε να μεγαλώσω γρήγορα... Μαρέσει να δουλεύω και να κάνω αυτό που αγαπώ. Δουλευω από τα δέκα μου χρόνια. Μαρέσει η ανεξαρτησία και η ελευθερία να μπορώ να βοηθήσω σε ότι δίπατα μπορώ. Είμαι άτομο αρκετά ενεργειακό, είμαι χαρακτήρας δυναμικός πάντα ευχάριστη και με το χαμόγελο. Μαρέσει η περιπέτεια , το ρίσκο και η τόλμη. Μιλάω σχεδόν τέσσερις γλώσσες που είναι Αγγλικά Ελληνικά Βουλγαρικά και μαθαίνω Ισπανικά.. Λατρεύω να χορεύω Λατινική μουσική είναι μέσα στο αίμα μου. Μαρέσει το θέατρο , η μόδα, φωτογραφίσεις και ότι έχει να κάνει με τον χώρο του μόντελινγκ. Λατρεύω να ταξιδεύω, να γνωρίζω καινούργια μέτωπα, να παίρνω χρόνο με την οικογένεια και φίλους, μαρέσει να διαβάζω και να μελετώ, να μαθαίνω ένα πράγμα καινούργιο καθημερινά. Μαρέσει το μυστήριο.


2. Ποιά ήταν η αφορμή για να ασχοληθείτε με το χώρο αυτό?

Αναλόγως από μικρή ντυνόμουν και έπαιζα με τα χρώματα. Αγαπώ τον φακό όπως αγαπά και εκείνος Έκανα αρκετά θέατρα παραστάσεις , συμμετείχα σε αρκετές εκδηλώσεις, χορούς , αθλητισμό και άλλα, Όσες ποιο πολλές εμπειρίες αποκτάς  μεγαλώνοντας καταλαβαίνεις και νιώθεις τι θέλεις να κάνεις και να γίνεις...Έτσι τα τελευταία τρία χρόνια ξεκίσα να ασχολούμαι με φωτογραφίσεις το οποίο με έβγαζαν φίλοι μου τουρίστες και οικογένεια μου. Το ένα φέρνει το άλλο ...Είναι κάτι που αγαπώ και το κάνω γιατί μαρέσει και με εκφράζει.



3. Τι προϋποθέσεις έχεις για αυτό το επάγγελμα?

Ποτέ δεν μαρέσει να κάνω πλάνα γιατί η ζωή έχει πολλές εκπλήξεις πάντα πηγαίνω με το κύμα αλλά σίγουρα προβλέπω για το μέλλον. Όσο πιο ψηλά φτάσω στον χορό αυτό τόσο ικανοποιημένη και χαρούμενη θα είμαι. Θέλω να γίνω διάσημο επαγγελματίας μοντέλο.

4, Υπάρχει κάτι που να σε φοβίζει στον χώρο της ομορφιάς?

Δεν με φοβίζει κάτι στο χώρο της ομορφιάς αλλά ούτε με φοβίζει και ο ανταγωνισμός . Η κάθε γυναίκα έχει την χάρη της και την δική της ομορφιά. Φτάνει να την αναγνωρίσει. Πάντα θα υπάρχει καλύτερη και ποιο όμορφη . Όσο πιο άνετα είσαι και  νιώθεις με τον εαυτό  σου τόσο το καλύτερο για σένα. Να πιστεύεις στα θέλω σου, στα μπορώ σου και στις δυνάμεις σου Αγαπώ και σέβομαι τον εαυτό μου και πιστεύω καθημερινά και ποιό πολύ αυτόν Είμαι αρκετά προσγειωμένος και υπομονετικός  άνθρωπος  και αυτό θέλω να κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα.



5. Πιστεύεις μπορούν τα δημιουργηθούν φιλίες μέσα αυτό το χώρο?

Φυσικά και μπορούν να δημιουργηθούν φιλίες στο χώρο αυτό!!! Και αρκετές μάλιστα γιατί είσαι και γνωρίζεις καινούργια μέτωπα καθημερινά και όχι μόνο....!!!

6. Τι θα έλεγες ότι είναι το δυνατό σου σημείο οι φωτογραφίσεις  ή η πασαρέλα? τι προτιμάς?

Όταν αγαπάς κάτι πρέπει να το αγαπάς σε όλους τους τομείς δηλαδή ολοκληρωτικά. Μαρέσει πολύ να κάνω και τα Δίο γιατί είναι δυο διαφορετικά πράγματα. Είμαι πολύ εκφραστικός  και αισθηματικός άνθρωπος και μαρέσει να το επιδεικνύω αυτό και να το βγάζω προς τα έξω. Και στα δύο πιστεύω έχω τα προσόντα γιατί λατρεύω να κάνω και τα δύο το ίδιο.

7. Πώς ανταποκρίνεσαι στις ανάγκες μιας επαγγελματικής φωτογράφισης?

Προσπαθώ πάντα για το καλύτερο... Να είμαι πάντα ο εαυτός μου, να είμαι όσο ποιο συνεργάσιμη γίνεται και συνεπής σε οτιδήποτε μπορεί να προκύψει.


8. Ποιό concept φωτογράφισης θα θεωρούσες εύκολο και ποιό δύσκολο?

Μαρέσουν τα δύσκολα. Δεν θα θεωρούσα ή να ξεχώριζα κάτι γιατί το να είσαι μοντέλο δεν είναι μόνο να έχεις το κορμί και την ομορφιά και αδύνατη. Αλλά να εμπνέεσαι και να νιώθεις άνετα με τον εαυτό σου και μετά με τους γύρο σου. Δεν υπάρχει ένα είδος φωτογράφισης η ένα είδος πόζας ή ή ή...Από την στιγμή που επιδιώκεις να κάνεις το επάγγελμα αυτό πρέπει να γνωρίζεις και κάποια πράγματα. Μαρεσεί να μεταμορφώνομαι σε διάφορουςχαρακτήρες . Προσωπικά δεν νομίζω να με δυσκόλευε κάτι.

9. Πιστεύεις ότι θα περάσεις στον τελικό?

Είμαι πάντα αισιόδοξη και υπομονετική σε ότι κάνω.Πιστεύω πώς θα περάσω στον τελικό ναι αλλά να προσθέσω κάτι πάνω αυτό όπως πολλές φορές κορίτσια δεν αξιολογούνται σωστά και αξιολογούνται αναλόγως με το ποιόν γνωρίζουν στο χώρο αυτό Είτε Θετικό είτε αρνητικό αποτέλεσμα υα είμαι πάλι ικανοποιημένη. Αυτή είναι μόνο η αρχή


10. Ποια είναι τα επόμενα επαγγελματικά σου βήματα?
Καθώς και τα όνειρα? Οι φιλοδοξίες σου?

Θα ήθελα να αφοσιωθώ περισσότερο σε αυτό που κάνω και να κυνηγήσω τα όνειρα μου. Προορισμός μου το εξωτερικό ιδιαιτέρως.

11. Ποια είναι η άποψη σας για το γυμνό στο χώρο της μόδας?

Δεν έχω θέμα με το γυμνό. Αγαπώ το κορμί μου και γυμνάζομαι πολύ σκληρά νιώθω απίστευτα άνετη και αρκετή αυτοπεποίθηση... Πολλά κορίτσια παρεξηγούν το γυμνό αλλά ο καθένας έχει της απόψεις  του. όμως αυτόείναι  μέρος του χώρου αυτού και όλες οι κοπέλες όταν ασχολούνται με το επάγγελμα αυτό πρέπει να τον γνωρίζουν


12. Τι σας αρέσει να κάνετε στον ελεύθερο σας χρόνο?

Στον ελεύθερο μου χρόνο που συνήθως δεν είναι και πολλής αλλά όταν έχω μαρέσει να αφιερώνω χρόνο στα άτομα που αγαπώ να χαλαρώνω,ι να ξεκουράζομαι , να διαβάζω η να κάνω ποδήλατο.

13.Τι πρέπει να διαθέτει ένας άντρας για να σας προσελκύσει?

Δεν προσανατολίζομαι εύκολα, Γενικά είμαι δύσκολος τύπος Αλλά μαρέσει ο άντρας να είναι έξυπνος, μορφωμένος , δυναμικός , να έχει μία ευπαρουσίαστη εμφάνιση και να έχουμε κοινά προσόντα

14. Πες μας κάτι που νιώθεις ότι θέλεις να πεις σε όσους είναι κοντά σου κλείνοντας την συνέντευξη.

Θα ήθελα να πω σε όλες Καλή επιτυχία σε ότι και αν κάνουν στην ζωή τους πάντα με το χαμόγελο και την αισιοδοξία. Όταν κλείνει κάτι πάντα κάτι καινούργιο ξεκινά. Να κάνετε πάντα αυτό που σας κάνει χαρούμενους και να μην σταματήσετε να ονειρεύεστε ποτέ...Ευχαριστώ όλους όσοι δουλεύουν στο χώρο αυτό και προπαντός που μαςπροσφέρατε αυτή την εμπειρία.

15. Ποια είναι τα όνειρα σου για το μέλλον?
Έχω αρετά όνειρα όπως ένα απ'όλα να ταξιδέψω και να καταφέρω να δω τις ομορφιές αυτούτου τόπου μας που αποκαλούμε Γη Να γίνω επαγγελματίας διάσημο μοντέλο σε μεγάλους οίκους μόδας



Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost