Παρασκευή 12 Μαΐου 2017

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΝΙΚΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ BE THE NEXT MODEL 2017 ELIANA IOANNOU


1 Πως  νιώθεις που κέρδισες τον τίτλο ? 
Τα συναισθήματα μου είναι απερίγραπτα. Νιώθω πολύ χαρούμενη που κέρδισα τον τίτλο, αν και
ακόμα προσπαθώ να το συνηδειτοποιήσω, καθώς όλα έγιναν τόσο γρήγορα. Ένιωσα μεγάλο ενθουσιασμό και  συγκίνηση εκείνη τη στιγμή της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων. Είμαι πολύ περήφανη για τον εαυτό μου !

2 Πες μας δύο λόγια για τον Διαγωνισμό Be the next model ;
Ο διαγωνισμός Be the next model ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία για μένα, γνώρισα κόσμο, έκανα φιλίες, απόκτησα εμπειρίες. Όλο αυτό το ταξίδι του διαγωνισμού, από την αρχή μέχρι και το τέλος ήταν φανταστικό.

3 Πόσες κοπέλες συμμετείχαν;
Συμμετείχαν 17 κοπέλες.

4 Ποιες ήταν οι εντυπώσεις, οι εμπειρίες σου;
Απόκτησα πολλές εμπειρίες και όμορφες στιγμές από τον διαγωνισμό που θα τις θυμάμαι για πάντα. Κάθε φωτογράφιση που κάναμε ήταν ξεχωριστή και περνούσαμε πολύ ωραία.

5  Με ποιες κοπέλες είχες περισσότερη επαφή;
Είχα επαφή με όλες τις κοπέλες, όμως ιδιαίτερα με τη Χρυσοβαλάντω Παπαδημητρίου.

6 Πες μας για την βραδιά του τελικού…
Η βραδιά του τελικού..Λοιπόν είχα απίστευτο άγχος, και για τα αποτελέσματα αλλά και για αυτά που είχα να κάνω, ώστε να κυλήσουν όλα ομαλά. Όμως κάθε φορά που έβγαινα στην σκηνή προσπαθούσα να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και να αποβάλω το άγχος. Παρόλο το άγχος με πλημμύριζαν όμορφα συναισθήματα καθόλη τη διάρκεια του τελικού. Όταν η παρουσιάστρια ανακοίνωσε το αποτέλεσμα, ένιωσα μεγάλο ενθουσιασμό και συγκίνηση, αλλά και περηφάνια για τον εαυτό μου.

7 Ήταν παιδικό όνειρο να ασχοληθείς με φωτογραφίσεις και τo modeling ή ήρθε αργότερα στη ζωή σου;
Δεν ήταν παιδικό όνειρο να ασχοληθώ με το modeling, αργότερα προέκυψε, όταν όλοι άρχισαν να μου λένε 'γιατί δεν ασχολείσαι με το modeling αφού είσαι ψηλή και έχεις τις αναλογίες...;' κι έτσι προέκυψε. Στην αρχή άρχισα μαθήματα modeling διστακτικά, κι όμως μετά αυτός ο χώρος μου άρεσε και άρχισα να τον βλέπω πιο σοβαρά.

8 Ποια είναι τα επόμενα επαγγελματικά σου βήματα; Καθώς και τα όνειρα, οι φιλοδοξίες σου;
Θα έχουμε ακόμα 2 φωτογραφίσεις με την παραγωγή του Be the next model. Ακόμη θα πάμε Αθήνα, επίσης με την παραγωγή του Be the next model, για μια φωτογράφιση με τον κο Βασίλειο Κωστέτσο. Και θα ενταχθώ στο πρακτορείο μοντέλων Madison.
Όσον αφορά γενικότερα το modeling θα το κυνηγήσω και θα προσπαθήσω ώστε να μου δοθούν ευκαιρίες για δουλειές. Γνωρίζω ότι δεν είναι εύκολος ο δρόμος του modeling, αλλά θα προσπαθήσω για το καλύτερο δυνατό, γιατί πιστεύω ότι μου αξίζει. Όσον αφορά τις σπουδές μου θέλω να τελειώσω τις σπουδές μου στην προδημοτική εκπαίδευση και να κάνω κάποιο μεταπτυχιακό σχετικό με αυτό που σπουδάζω.








Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost